Queen Systems

Queen SystemsScor de satisfacție: 4.8/5
27 votează, 397 recenzii

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție




Queen Systems
StatutDeschis: Clienții pot vizualiza și cumpăra produsele
Limba, ValutăGermană, Engleză, Olandeză, Euro

Recenzii

Au fost găsite 397 recenzii.

Dhr. Nico Carree22 Decembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Prima ondersteuning bij maken van keuze van de laptop door uw back office.

Dhr. Wout Hordijk29 Noiembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Meer dan perfecte nazorg

Dhr. david Tenwolde18 Noiembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Prima service, zat een bug in de ssd kaart, wordt uitgewisseld voor een nieuwe.zeer behulpzaam tijdens zoeken naar het probleem, aan te bevelen !

Rico D29 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Geachte Queen Systems,

Op 26-09-2018 heb ik een Zbook 17 aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Hij functioneert naar behoren en overtreft mijn verwachtingen. Ook de sublieme service mag zijn complimenten krijgen.

met vriendelijke groet,
Rico

Jan van Hoof28 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Hallo Queen Systems en vooral John en Ben,

bij deze nogmaals hartelijk dank voor de goede maar vooral vriendelijke bijstand die ik van jullie heb gekregen!
Wij kunnen niets anders zeggen dat wij jullie bedrijf bij iedereen aanprijzen in alle aspecten = goed materiaal, dienstgericht, vriendelijk en vooral met een menselijke gezelligheid !
Dikke DUIM voor jullie beiden!

Groetjes uit een zonnig België
Jan en zijn Marie

Wim van CSE26 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Het is vreselijk.
Met QueenSystems maak je steeds iets vreselijks mee.
We blijven volhouden. Gewoon omdat ze vreselijk goed zijn. alles wat beloofd is, wordt nagekomen en de service is ook al vreselijk. Vreselijk goed dan! :-))

Michael24 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Hoi Queen Systems,

Wilde jullie nog even laten weten dat de videokaart inmiddels al flink goed zn werk aan het verrichten is! Kaart werkt tot op heden heeeeeeeel goed! Gister tijdens een endurance wedstrijd zeer stabiele performance gehad.

Dank voor de goede afwikkeling en snelle verzending. Qua performance ben ik er goed op voorruit gegaan en alles was volgens afspraak geleverd en dat tegen een goede prijs waar ik content mee ben.

Hans18 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Zakelijk hebben we meerdere systemen afgenomen. Goed advies tijdens orientatie en snelle aflevering.

Gerard de J.18 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Gezien de vele mooie reviews besloten om hier een laptop te bestellen. De versturing was nog dezelfde dag, de volgende dag kon ik al genieten van de HP Spectre Pro. Telefonisch contact met ze gehad en telefonisch ook netjes aangeven dat de bestelling in behandeling was en gelijk verstuurd zou worden. De volgende dag dus de laptop ontvangen, ben er heel blij mee. Laptop ziet er uit als nieuw en is super snel met de 512 M2 SSD en I7. Geen poespas geïnstalleerd, alleen de noodzakelijke software. Het openklappen van het scherm naar een Tablet is super. Eenvoudig is het om de Tablet stand weer te verlaten. Voor mij dus ook een uitstekende ervaring. Ik zit dit bedrijf bij mijn favorieten!

Thomas10 Septembrie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Goede informatievoorziening over product via de telefoon, nette prijs, snelle levering. Kortom: top service! Bedankt!

Peter de Knijff2 Septembrie 2018

Precies wat ik zocht lijkt wel nieuw Dank voor de snelle levering

P.H.M.1 Septembrie 2018

prima computer, allen had ik ook graag de windows10 setup disk ontvangen.

Johnny31 August 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Goede en snelle levering heel goed...

Jean-Paul29 August 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Snel geleverd conform afspraak. Goede communicatie. Geleverd artikel bevalt uitstekend. Kortom aanrader!

Paul22 August 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Met dank voor de snelle en correcte levering.

R.Hilhorst17 August 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Zeer klantvriendelijk.
Nadat bleek dat het pc-scherm niet werkte kon ik deze terugzenden en binnen 2 dagen had ik een alternatief werkend scherm staan.

y.kumru2 August 2018

Zeer snelle levering

Stefan27 Iulie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Ik heb een refurbished Fujitsu workstation gekocht voor een NAS oplossing.

+ Zeer snelle levering, boven verwachting.
+ Netjes gereinigd.
+ Mooie prijs.
+ Zat een gratis toetsenbod bij.

Herman9 Iulie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Nou mooi, eigenlijk was ik verrast door vriendelijkheid, service, meedenkendheid, maar ook zakelijkheid. Een uitspraak die blijft hangen is 'nou dan doen we dat toch even'. Transparantie is ook een groot goed. Dikke Top.

P Besemer8 Iulie 2018

"Zeer goede service hier"

Dit is een winkel met een service waar andere winkels een voorbeeld aan kunnen nemen. Ben en John zijn erg vriendelijk hebben er voor gezorgd dat er een mooi en snel systeem staat te draaien hier. Service. Van de bovenste plank

P.Besemer8 Iulie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Ik ben niet meer zo jong maar gebruik wel jaren een computer. Mijn laptop was al oud en mijn zoon wees me deze winkel. Pc besteld en er was wat mee maar dat is zeer naar tevredenheid opgelost. Echt een goede service en een aanrader. Waren alle winkels maar zo.

John12 Iunie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Zoals gewoonlijk weer prima service!

LolindirLink12 Iunie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Een workstation PC besteld, goedkoop, snel geleverd!
Ziet er goed uit, schoon, netjes!
Er zat een toetsenbord bij?!. bedankt! mooi toetsenbordje. wat een service!
De specificaties kloppen helemaal, dat is in het verleden wel eens fout gegaan bij een ander bedrijf waarvan ik de naam niet noem, maar bekend als de zogenaamde nummer 1 van de benelux..
Het systeem is volledig plug&play! ik ga straks snel verder knutselen!
Zoals het er naar uit ziet hoef ik geen vervolg review te plaatsen, ik ben zeer tevreden en kan niet wachten tot het systeem klaar is. (Eigen hardeschijf, ssd's, videokaart, windows en capturecard en dergelijke installeren).
Bedankt Queen Systems!
En tot snel weer!

Adam8 Iunie 2018

Scor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacțieScor de satisfacție

Keurig, vakkundig, behulpzaam en vriendelijk.


Webshop Director

Categorii


Termeni și condiții Acord de confidențialitate 2009 ‑ 2024 EasyWebshop