Serviciul de asistență
Asistență fără un cont
Vă ajutăm cu plăcere în engleză, germană, franceză, spaniolă și olandeză. Pentru servicii suplimentare, precum asistență urgentă și suport pentru dezvoltatori, vă rugăm să vă autentificați mai întâi.

- Contactați-ne cu ușurință
 - Asistență rapidă (de obicei, în decurs de o oră în timpul programului de lucru)
 - Ajutor real, fără inteligență artificială și roboți de chat
 
- Cum vă pot contacta?
 - Ne puteți contacta utilizând formularul de contact de pe site-ul nostru. Pentru a preveni abuzurile, formularul dispune de protecție antispam integrată. Pentru a demonstra că sunteți o persoană reală, puteți completa un mini-chestionar, efectua o microplată de RON 7,95 sau vă puteți autentifica.
 - Vă pot contacta telefonic?
 - Pentru a menține prețurile noastre accesibile pentru întreprinderile mici, am decis să ne concentrăm pe un serviciu de asistență online. Acest lucru nu a dus nicidecum la o scădere a calității serviciilor, așa cum au confirmat mulți dintre clienții noștri fideli. Citiți întreaga poveste pe pagina Întrebări frecvente despre asistența telefonică.
 - Când voi primi un răspuns?
 - Depunem toate eforturile pentru a răspunde tuturor solicitărilor prompt și corect. În timpul programului de lucru, acest lucru durează de obicei mai puțin de o oră. Vă rugăm să vă asigurați că adresa dumneavoastră de e-mail este corectă, funcțională și că aveți suficient spațiu de stocare în căsuța poștală. Mesajele publicitare nesolicitate, precum și cele nepoliticoase și ofensatoare, nu vor primi răspuns.
 - Aveți documentație sau un wiki?
 - Da, există o documentație actualizată și o secțiune de Întrebări frecvente (FAQ) unde puteți găsi răspunsuri la aproape toate întrebările.
 
Ticket ID
Verificați dacă ați primit un răspuns la o întrebare anterioară.