Asistență fără un cont
Ne puteți contacta în germană, engleză, spaniolă, franceză și olandeză.
Ne face plăcere să vă ajutăm și ne-am asumat misiunea de a oferi un serviciu de asistență excepțional. Ca în cazul tuturor serviciilor online, platforma noastră este adesea supusă abuzurilor și trebuie să filtrăm cantități enorme de spam. Alegeți una dintre cele trei metode de verificare de mai jos pentru a activa formularul de contact.
Completați scurtul chestionar pentru a demonstra că sunteți o persoană reală și pentru a activa formularul de contact.
Ce este EasyWebshop?
De unde pot obține factura pentru comanda mea?
Sunt un specialist în marketing și vă contactez în legătură cu această oportunitate extraordinară
| Preț | RON 7,95 | 
| Plată sigură cu Lightning | 
Aveți deja un webshop la EasyWebshop? Vă rugăm să vă autentificați mai întâi, pentru ca întrebarea să fie conectată la contul dumneavostră și să vă putem ajuta mai rapid.
- Cum vă pot contacta?
 - Ne puteți contacta utilizând formularul de contact de pe site-ul nostru. Pentru a preveni abuzurile, formularul dispune de protecție antispam integrată. Pentru a demonstra că sunteți o persoană reală, puteți completa un mini-chestionar, efectua o microplată de RON 7,95 sau vă puteți autentifica.
 - Vă pot contacta telefonic?
 - Pentru a menține prețurile noastre accesibile pentru întreprinderile mici, am decis să ne concentrăm pe un serviciu de asistență online. Acest lucru nu a dus nicidecum la o scădere a calității serviciilor, așa cum au confirmat mulți dintre clienții noștri fideli. Citiți întreaga poveste pe pagina Întrebări frecvente despre asistența telefonică.
 - Când voi primi un răspuns?
 - Depunem toate eforturile pentru a răspunde tuturor solicitărilor prompt și corect. În timpul programului de lucru, acest lucru durează de obicei mai puțin de o oră. Vă rugăm să vă asigurați că adresa dumneavoastră de e-mail este corectă, funcțională și că aveți suficient spațiu de stocare în căsuța poștală. Mesajele publicitare nesolicitate, precum și cele nepoliticoase și ofensatoare, nu vor primi răspuns.
 - Aveți documentație sau un wiki?
 - Da, există o documentație actualizată și o secțiune de Întrebări frecvente (FAQ) unde puteți găsi răspunsuri la aproape toate întrebările.