Analiza vizitatorilor - Google Analytics
Îți place să știi câți clienți potențiali vizitează site-ul tău, ce produse vizualizează și din ce țări sunt.
Toate magazinele noastre online sunt dotate cu o aplicație de analiză a vizitatorilor numită EasyAnalytics. Aceasta poate fi găsită la Tabloul de bord > Analiza vizitatorilor.
Te rugăm să reții că analiza vizitatorilor nu este complet precisă, dar îți va oferi o bună impresie despre progresul tău. Dacă site-ul tău este prezentat în fața a 200 de persoane, vei vedea doar o vizită a computerului care accesează site-ul tău. În schimb, unele persoane vor fi numărate de mai multe ori dacă vizitează site-ul tău folosind mai multe dispozitive sau un VPN. Filtrăm majoritatea botilor de spam, dar unii au un comportament foarte uman și nu sunt distincți. Site-ul tău este accesibil la nivel global și pentru toată lumea: nu blocăm niciodată vizitatorii din anumite zone geografice, deoarece ar putea însemna că am bloca și utilizatorii VPN.
Instalarea unei aplicații externe de analiză a vizitatorilor
Aplicația de analiză a vizitatorilor de la EasyWebshop poate fi utilizată în combinație cu contoare externe de vizitatori. Unele platforme populare de analiză a traficului pe site-uri sunt:
- Google Analytics
- Statcounter
- W3Counter
- Prezentare generală a platformelor de analiză web pe Plausible Analytics
Navighează la Setări > Mai multe opțiuni > Analiza vizitatorilor.
Dacă Analiza vizitatorilor nu este afișată în meniu, ajustează mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Expert, la Setări > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență al utilizatorului.
- Crează un cont cu un furnizor de analiză a vizitatorilor
- Activează modulul Analiza vizitatorilor la EasyWebshop
- Copiează codul HTML furnizat de furnizor și lipește-l în câmpul Cod de analiză a vizitatorilor
- Copiează URL-ul pe care îl folosești pentru a vizualiza analiza vizitatorilor și lipește-l în URL-ul analizei vizitatorilor (opțional)
- Apasă Salvează
Codul de analiză a vizitatorilor va fi adăugat automat la baza fiecărei pagini a site-ului tău. Îți recomandăm să nu adaugi cod în antet: acest lucru va afecta semnificativ timpul de încărcare al site-ului tău.
Când instalezi un instrument de analiză a vizitatorilor pe site-ul tău, este esențial să te asiguri că respecți legile privind confidențialitatea, cum ar fi GDPR. Asigură-te că îți actualizezi declarația de confidențialitate și că adaugi un avertisment privind cookie-urile dacă este necesar.
Instalarea Google Analytics
O platformă populară de analiză a vizitatorilor este Google Analytics. Google Analytics este gratuit, nu lasă un icon sau reclame pe site și oferă informații utile.
Graficul Google Analytics al începutului EasyWebshop în 2009.
Mai jos găsești pașii pentru a instala Google Analytics. Capturile de ecran pot diferi, dar procedura este întotdeauna aceeași.
Pasul 1: Crează un cont cu Google
Dacă ai deja un cont Google, poți sări peste primul pas. Dacă ai o adresă Gmail, ai și un cont Google.
În toate celelalte cazuri, poți crea un cont cu Google Analytics. Opțional, schimbă interfața în limba dorită.
Apasă Înscrie-te acum.
Apasă Crează un cont acum.
Completează toate informațiile și apasă Sunt de acord. Crează-mi contul.
Vei primi un email de confirmare de la Google. Apasă pe linkul din acest email pentru a-ți confirma contul.
Pasul 2: Înscrie-te pentru Google Analytics
Dacă ai deja un cont Google, poți începe de aici.
Conectează-te la Google Analytics. Apasă butonul albastru Accesează Analytics. Introdu adresa ta de email și parola aleasă.
Înscrie-te pentru Google Analytics.
Introdu detaliile site-ului tău și apasă Continuă.
- Completează formularul
- Acceptă acordul utilizatorului
Pasul 3: Instalează codul de urmărire Google Analytics
Ai ajuns la cel mai important pas: copiază codul pe care îl primești de la Google Analytics. Nu te îngrijora, nu trebuie să înțelegi codul. Selectează codul complet - astfel încât să devină albastru - și click dreapta pe selecție. Apoi selectează Copie.
- Navighează pe EasyWebshop la Setări > Mai multe opțiuni > Analiza vizitatorilor
- Activează modulul
- Lipește codul de la Google Analytics în câmpul Cod de analiză a vizitatorilor (plasează cursorul în câmpul de text, click dreapta și alege Lipește)
- Opțional, introdu URL-ul analizei vizitatorilor: https://www.google.com/analytics/settings/home
- Apasă Salvează
Apasă Salvează și finalizează pe site-ul Google Analytics.
Felicitări!Google Analytics este acum instalat pe site-ul tău. Apasă Vezi raportul pentru a vizualiza analiza vizitatorilor. Prima dată nu vei vedea multe. Analiza vizitatorilor este complet activă după aproximativ 24 de ore.
Poți găsi întotdeauna codul de urmărire pentru site-ul tău pe Google Analytics. Apasă Editează pe site-ul relevant, apoi apasă Verifică starea la Informații despre profilul principal al site-ului.
Pagina urmatoare: Filtre
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență