Liste de dorințe
>>Listele de dorințe permit clienților dvs. să salveze produse într-o listă de dorințe. În calitate de comerciant, puteți trimite clienților dvs. actualizări despre produsele dorite. De exemplu, atunci când un produs devine din nou disponibil sau când există o actualizare a prețului. Clienții dvs. pot apoi să adauge produsele dorite în coșul de cumpărături și să le cumpere.
Gestiunea listelor de dorințe o puteți găsi la Marketing > Wishlist.
Dacă Liste de dorințe nu este afișat în meniu, reglați mai întâi nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat, la Setare > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență a utilizatorului.
Activarea listelor de dorințe în magazinul dvs. web
Faceți clic pe butonul Activați pentru a adăuga listele de dorințe în magazinul dvs. web. Un buton Adaugă la lista de dorințe va apărea la fiecare produs și un nou element de navigare Listă de dorințe va apărea în contul clienților dvs.
- Adaugarea unui produs la lista de dorințe
- Clienții dvs. pot face clic pe butonul Adaugă la lista de dorințe de la fiecare produs pentru a adăuga produsul la lista de dorințe.Clienții au nevoie de un cont pentru a putea salva produse în lista de dorințe. Dacă nu sunt conectați, va apărea un ecran de conectare, iar produsul va fi adăugat automat la lista de dorințe după conectare.
- Vizualizarea listei de dorințe
- Clienții dvs. își pot vizualiza lista de dorințe la Contul meu > Listă de dorințe. Aceștia au opțiunea de a sorta și vizualiza lista de dorințe așa cum doresc, în același mod în care funcționează listele de produse.
- Aducerea unui produs dorit în coșul de cumpărături
- Clienții dvs. pot adăuga un produs în coșul de cumpărături făcând clic pe produsul din lista de dorințe și făcând clic pe Adaugă în coșul de cumpărături.Produsul trebuie să fie disponibil pentru ca butonul Adaugați la coșul de cumpărături să apară.
- Îndepărtarea unui produs din lista de dorințe
- Clienții dvs. pot elimina un produs din lista de dorințe făcând clic pe produsul din lista de dorințe și făcând clic pe butonul Îndepărtare din lista de dorințe.
Gestionarea listei de dorințe
Odată ce clienții au salvat produse în listele lor de dorințe, puteți găsi prezentarea generală la Marketing > Wishlist. Produsele sunt afișate cu codul produsului, numele, statutul și numărul de clienți care au adăugat acest produs în lista de dorințe.
- Vizualizarea unui produs dorit
- Faceți clic pe produsul dorit pentru a deschide detaliile. Cu ajutorul butonului Edit puteți actualiza produsul. Cu butonul Vezi, puteți vizualiza produsul pe site-ul dvs. web. Ambele se deschid într-o fereastră nouă.
- Întoarcerea prin e-mail a clienților despre un produs dorit
- În detaliile produsului dorit, veți găsi un formular care vă permite să trimiteți un e-mail tuturor clienților care au acest produs în lista de dorințe. Folosiți acest lucru pentru a anunța actualizările de preț și de stare a produsului.
Dacă clienții cu mai multe limbi au acest produs în lista de dorințe, puteți folosi filele de deasupra formularului pentru a schimba limba și a trimite un e-mail pentru fiecare limbă în parte.
Nu trimiteți prea multe e-mailuri clienților dumneavoastră. Aceștia vor considera acest lucru enervant și, în cele din urmă, vă vor bloca e-mailurile.
E-mailuri automate
Folosiți funcționalitatea e-mailuri automate către clienți pentru a schimba șablonul e-mailului.
Cuvintele cheie care încep cu [PRODUCT_] vor fi înlocuite cu date despre produs sub forma detaliilor produsului dorit. Cuvintele cheie care încep cu [CUSTOMER_] vor fi înlocuite cu date despre client în emailurile pe care le primesc clienții dumneavoastră. Acest lucru se datorează faptului că fiecare e-mail este personalizat pentru fiecare client.
Pagina urmatoare: Module
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență