Feedback-ul clienților

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

FeedbackEasyWebshop oferă o funcție de recenzie pentru magazinul dvs., produse și postări pe blog. Această caracteristică poate fi utilizată gratuit de către toți clienții noștri.

Recenzie

Pentru magazinul și comenzile dvs
Recenziile pentru magazinul dvs. sunt afișate în directorul nostru directory Acest lucru oferă magazinului dvs. un avantaj în motoarele de căutare, deoarece stelele recenziilor sunt indexate.

Pentru produsele dvs.
Clienții dvs. pot revizui produsele pe care le-au cumpărat. Puteți activa și gestiona recenziile pe produs în gestionarea produselor la Avansat > Recenzii.

Pentru postările dvs. pe blog
Clienții dvs. pot adăuga recenzii la postările dvs. pe blog. Puteți activa și gestiona acest lucru pentru fiecare postare de blog în parte la Marketing > Blog.

Cine poate adăuga o recenzie?

  • Doar clienții pot adăuga recenzii
  • O singură recenzie pe comandă, produs sau postare pe blog

Invitarea clienților dvs. să scrie o recenzie

Puteți activa e-mailul de invitație la recenzii la Marketing > Recenzii clienți.

E-mailul poate fi personalizat la Settings > Automatic emails Asigurați-vă că includeți link-ul de invitație la recenzie: acest link oferă clientului permisiunea de a adăuga o recenzie.

Răspunsul la recenzii

  • Răspundeți la recenziile magazinelor și comenzilor la Marketing > Recenzii ale clienților
  • Repedeți la recenziile despre produse la Management > Produse
  • Replică la recenziile de pe blog la Marketing > Blog

Atunci când răspundeți la recenzii, vă rugăm să o faceți într-un mod pozitiv și constructiv. Noii clienți citesc adesea recenzii pentru a-și face o idee despre serviciul pe care îl oferiți.

Afirmarea satisfacției clienților în magazinul dumneavoastră

Puteți adăuga widget-ul privind satisfacția clienților în magazinul dvs. la Marketing > Recenzii ale clienților.

Recenzie

Ștergerea recenziilor

Ștergerea recenziilor este un subiect sensibil. Atunci când o vânzare merge prost, povestea are de obicei două părți. Unele site-uri de recenzii permit ștergerea recenziilor atunci când sunt plătite. Aceasta este o activitate rușinoasă și ruinează credibilitatea site-ului de recenzii.

Recenziile magazinelor sunt afișate în directoratul nostru Nu permitem ștergerea acestora și nu ne puteți plăti pentru a le șterge. Clientul dvs. poate șterge recenzia în contul său la prezentarea generală a comenzilor sau utilizând link-ul de invitație la recenzie trimis prin e-mail.

Recenziile produselor și Recenziile blogului sunt afișate pe site-ul dvs. Deoarece este site-ul dvs. web, puteți decide ce recenzii sunt afișate pe acesta. Aceste recenzii pot fi șterse.

EasyWebshop nu șterge recenziile la cerere. Nu există excepții de la această regulă, deoarece aceasta pune în pericol credibilitatea celorlalte recenzii.

Întrebări frecvente despre recenzii

Nu există un formular pentru adăugarea unei recenzii
  • Clientul trebuie să fie conectat sau trebuie să utilizeze un link de invitație la revizuire trimis prin e-mail.
  • Pentru recenziile comenzilor, o recenzie nu poate fi plasată dacă starea comenzii este "Comandă primită", "În așteptare pentru plată" sau "Anulată".
  • Rezultatele privind produsele pot fi adăugate numai dacă clientul a cumpărat produsul.
  • Formularul nu va fi afișat dacă clientul a adăugat deja o recenzie.
Clientul meu nu poate șterge o recenzie
  • Clientul trebuie să fie logat.
  • Eliminarea recenziilor nu este posibilă pentru comenzile șterse.

Pagina urmatoare: Trimiterea de buletine informative

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Termeni și condiții Acord de confidențialitate 2009 ‑ 2024 EasyWebshop