Feedback-ul clienților
EasyWebshop oferă o funcție de recenzie pentru magazinul dvs., produse și postări pe blog. Această caracteristică poate fi utilizată gratuit de către toți clienții noștri.
- Pentru magazinul și comenzile dvs
- Recenziile pentru magazinul dvs. sunt afișate în directorul nostru directory Acest lucru oferă magazinului dvs. un avantaj în motoarele de căutare, deoarece stelele recenziilor sunt indexate.
- Pentru produsele dvs.
- Clienții dvs. pot revizui produsele pe care le-au cumpărat. Puteți activa și gestiona recenziile pe produs în gestionarea produselor la Avansat > Recenzii.
- Pentru postările dvs. pe blog
- Clienții dvs. pot adăuga recenzii la postările dvs. pe blog. Puteți activa și gestiona acest lucru pentru fiecare postare de blog în parte la Marketing > Blog.
Cine poate adăuga o recenzie?
- Doar clienții pot adăuga recenzii
- O singură recenzie pe comandă, produs sau postare pe blog
Invitarea clienților dvs. să scrie o recenzie
Puteți activa e-mailul de invitație la recenzii la Marketing > Recenzii clienți.
E-mailul poate fi personalizat la Settings > Automatic emails Asigurați-vă că includeți link-ul de invitație la recenzie: acest link oferă clientului permisiunea de a adăuga o recenzie.
Răspunsul la recenzii
- Răspundeți la recenziile magazinelor și comenzilor la Marketing > Recenzii ale clienților
- Repedeți la recenziile despre produse la Management > Produse
- Replică la recenziile de pe blog la Marketing > Blog
Atunci când răspundeți la recenzii, vă rugăm să o faceți într-un mod pozitiv și constructiv. Noii clienți citesc adesea recenzii pentru a-și face o idee despre serviciul pe care îl oferiți.
Afirmarea satisfacției clienților în magazinul dumneavoastră
Puteți adăuga widget-ul privind satisfacția clienților în magazinul dvs. la Marketing > Recenzii ale clienților.
Ștergerea recenziilor
Ștergerea recenziilor este un subiect sensibil. Atunci când o vânzare merge prost, povestea are de obicei două părți. Unele site-uri de recenzii permit ștergerea recenziilor atunci când sunt plătite. Aceasta este o activitate rușinoasă și ruinează credibilitatea site-ului de recenzii.
Recenziile magazinelor sunt afișate în directoratul nostru Nu permitem ștergerea acestora și nu ne puteți plăti pentru a le șterge. Clientul dvs. poate șterge recenzia în contul său la prezentarea generală a comenzilor sau utilizând link-ul de invitație la recenzie trimis prin e-mail.
Recenziile produselor și Recenziile blogului sunt afișate pe site-ul dvs. Deoarece este site-ul dvs. web, puteți decide ce recenzii sunt afișate pe acesta. Aceste recenzii pot fi șterse.
EasyWebshop nu șterge recenziile la cerere. Nu există excepții de la această regulă, deoarece aceasta pune în pericol credibilitatea celorlalte recenzii.
Întrebări frecvente despre recenzii
- Nu există un formular pentru adăugarea unei recenzii
- Clientul trebuie să fie conectat sau trebuie să utilizeze un link de invitație la revizuire trimis prin e-mail.
- Pentru recenziile comenzilor, o recenzie nu poate fi plasată dacă starea comenzii este "Comandă primită", "În așteptare pentru plată" sau "Anulată".
- Rezultatele privind produsele pot fi adăugate numai dacă clientul a cumpărat produsul.
- Formularul nu va fi afișat dacă clientul a adăugat deja o recenzie.
- Clientul meu nu poate șterge o recenzie
- Clientul trebuie să fie logat.
- Eliminarea recenziilor nu este posibilă pentru comenzile șterse.
Pagina urmatoare: Trimiterea de buletine informative
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență