Setări cont și magazin
Faceți clic pe fila Setări din bara de navigare de sus. Această pagină descrie Setările contului și Setările magazinului online.
- Setări cont
- Informațiile dvs. personale, ale companiei și ale facturii
- Schimbarea adresei dvs. de e-mail
- Schimbarea parolei dvs. de acces
- Ștergerea contului dumneavoastră
- Configurarea magazinului online
- Schimbarea numelui magazinului și a adresei web
- Preferințe generale ale site-ului web
- Preferințele paginii de pornire
- Preferințe privind lista de categorii
- Preferințele listei de produse
- Preferințe pentru pagina de detalii a produselor
- Preferințele paginii de informații
- Preferințele paginii de checkout
Setări cont
Navigați la Setări > Setări cont pentru a vă actualiza informațiile de contact. Dacă abia ați început, aceste câmpuri vor fi goale.
Verificați de două ori toate câmpurile înainte de a trimite formularul și asigurați-vă că este bifată caseta de selectare Aceste detalii sunt corecte.
Compania dvs. și informațiile de contact sunt utilizate pentru facturarea și înregistrarea numelor de domenii. Sunteți responsabil pentru acuratețea acestor date. Dacă aceste informații sunt incorecte, registrul vă poate șterge numele de domeniu.
Schimbarea adresei dvs. de e-mail
Pentru a preveni spam-ul și e-mailurile nedorite, adresa dvs. de e-mail nu va fi niciodată afișată pe site-ul dvs. web. Clienții dvs. vă pot contacta pe pagina Contact de pe site-ul dvs. web prin intermediul unui formular de contact protejat împotriva spam-ului.
Dacă vă schimbați adresa de e-mail, va trebui să o verificați din nou. Acest lucru asigură că adresa de e-mail este corectă și că poate primi e-mailuri. Procedura de verificare este foarte simplă: veți primi un link de verificare în cutia poștală a noii adrese de e-mail. Atunci când faceți clic pe link-ul de verificare, asigurați-vă că îl deschideți în aceeași fereastră de browser și că sunteți conectat cu adresa de e-mail actuală. Va trebui să confirmați modificarea. După verificarea corectă, vă puteți conecta cu noua adresă de e-mail.
Vă rugăm să vă asigurați că adresa dvs. de e-mail este corectă și că vă verificați în mod regulat cutia poștală. E-mailurile pentru comenzi, solicitări de contact și notificări de reînnoire vor fi trimise la această adresă de e-mail.
Schimbarea parolei
Aici puteți schimba parola pentru conectarea în contul dvs. Această parolă vă oferă control total asupra magazinului dumneavoastră, așa că aveți grijă cu ea! Am adunat câteva sfaturi utile pe pagina securitatea și confidențialitatea magazinului web.
Nu vă vom cere niciodată parola prin e-mail sau prin telefon și nu vă vom trimite niciodată parola. Dacă cineva vă cere parola prin e-mail sau telefon sau să o introduceți pe un site web: este o înșelătorie!
Dacă v-ați uitat parola, puteți utiliza pagina de recuperare a parolei pentru a vă reface parola.
EasyWebshop suportă, de asemenea, autentificare cu doi factori. Vă rugăm să citiți pagina de documentație dacă doriți să activați 2FA, deoarece nu este ușor de recuperat dacă ați pierdut accesul.
Închiderea magazinului dvs.
Utilizați acest formular pentru a șterge magazinul dvs. web.
În calitate de client al nostru, sunteți întotdeauna liber să veniți, să plecați și să vă întoarceți din nou. Nu avem reînnoiri silențioase ale abonamentelor și nu există nicio obligație de a rămâne până când versiunea dvs. plătită se termină. Și nu vă încărcăm automat cardul de credit!
Ștergerea contului dvs. este un proces simplu, care nu necesită confirmare scrisă sau sărituri prin o mulțime de cercuri. Toate datele dvs. din baza de date EasyWebshop vor fi eliminate. Aceasta include magazinul dvs., toate setările, produsele, clienții, comenzile de la clienții dvs. și numele dvs. de domeniu. De asemenea, nu veți mai primi e-mailuri de la noi. Ștergeți-vă contul numai dacă sunteți foarte sigur că nu mai doriți să vă folosiți magazinul în continuare!
Urmați instrucțiunile de pe ecran. Opțional, puteți lăsa un feedback, pe care îl apreciem foarte mult!
Confirmați prin tastarea Da (cu majuscule) în ultimul câmp și faceți clic pe butonul de confirmare.
Ștergerea unui magazin este definitivă. Noi respectăm decizia clienților noștri și nu păstrăm datele personale, așa cum fac unii furnizori. Aveți dreptul de a fi uitat. Prin urmare, nu este posibilă restaurarea unui cont șters.
Dacă doriți doar să vă închideți magazinul pentru o anumită perioadă de timp, utilizați Setări > Setări magazin web pentru a închide temporar magazinul.
Setări magazin online
Le puteți găsi la Setări > Setări magazin web.
- Status
- Deschis: magazinul dvs. online este accesibil întregii lumi. Aceasta este setarea implicită.
Closed: vizitatorii dvs. vor vedea un mesaj care le va spune că magazinul este închis și vor fi rugați să revină mai târziu. Folosiți această setare dacă nu doriți ca oamenii să vă viziteze încă magazinul sau dacă doriți să vă închideți magazinul pentru o perioadă mai lungă de timp. Dacă plecați în vacanță sau doriți să suspendați temporar vânzările, este mai bine să nu vă închideți magazinul, deoarece acest lucru va avea un impact negativ asupra clasamentului dvs. în motoarele de căutare. Poate fi mai bine să dezactivați coșul de cumpărături (a se vedea următoarele setări), astfel încât site-ul dvs. să poată fi în continuare vizitat, dar să nu poată fi cumpărate produse. - Numele magazinului
- Numele magazinului dvs. este important pentru indexarea în motoarele de căutare precum Google. De asemenea, acesta va apărea ca expeditor pe toate e-mailurile trimise clienților dvs. Va fi folosit ca titlu al paginii dvs. de pornire în bara de titlu a browserului web, dar acesta poate fi suprascris cu CMS. Nu alegeți un nume comercial existent care este protejat ca proprietate intelectuală de un brevet.Evitați să folosiți caractere speciale (de exemplu, ampersandă) în denumire, acest lucru poate cauza probleme cu unele aplicații de e-mail.
- Shop URL
- Aceasta este adresa web pe care o primiți de la noi, pe care magazinul dvs. este întotdeauna accesibil. Este utilizată în cazurile în care nu există un nume de domeniu conectat la magazin. Odată ce un nume de domeniu este conectat, URL-ul magazinului va fi redirecționat către numele de domeniu. Nu schimbați adresa prea des: acest lucru va afecta negativ clasamentul dvs. în motoarele de căutare.
- Nume de domeniu
- În cazul în care un nume de domeniu este conectat la magazin, acesta va fi afișat aici.
- Cash de cumpărături / Coș de cumpărături / Sac de cumpărături
- Această setare vă permite să modificați aspectul coșului de cumpărături sau să dezactivați complet coșul de cumpărături. Dacă dezactivați coșul de cumpărături, magazinul dvs. online devine un site web în care clienții vă pot vedea produsele, dar nu le pot cumpăra. Aveți grijă la utilizarea acestei setări, deoarece face imposibilă adăugarea de produse în coșul de cumpărături. Primim adesea bilete de asistență de genul "Urgent, clienții mei nu pot cumpăra nimic!". Acest lucru se datorează faptului că coșul de cumpărături este dezactivat.
- Categorii interne
- Magazinul dvs. este inclus automat în directorul nostru. În acest fel, site-ul va fi rapid indexat de motoarele de căutare. Aici puteți selecta cele mai relevante trei categorii.
Pagina principală
Cu aceste setări puteți schimba modul în care pagina dvs. de pornire este afișată vizitatorilor dvs.
- Numărul de produse de pe pagina principală
- În mod implicit, pe pagina de start vor fi afișate ultimele 12 produse adăugate. Dacă ați selectat opțiunea Promovați acest produs pe pagina de start cu unul sau mai multe produse, aceste produse vor fi afișate în locul lor. Puteți modifica această setare sau o puteți seta la 0 (zero) dacă nu doriți să afișați produsele pe pagina de start. O întrebare frecventă pe care o primim la asistența noastră este de ce nu sunt afișate produse pe pagina principală, deși acest lucru este setat în setările produsului. Acest lucru se datorează faptului că această setare este setată la 0.
- Afișează categoriile pe pagina de start
- Această opțiune vă permite să alegeți dacă doriți să afișați sau nu categoriile principale pe pagina de start. Aceasta facilitează vizitatorilor dvs. începerea navigării de pe pagina principală.
- Afișează nivelurile de categorii
- Alegeți aici modul în care doriți ca meniul de navigare pe categorii să fie afișat în magazinul dvs.
Valoare Rezultat 0 - Invizibil Meniul de categorii nu este afișat. 1 - Default Se afișează doar categoriile principale. 2 - Detaliat Se afișează categoriile principale și subcategoriile. - Afișează logo-urile de plată
- Această opțiune vă permite să afișați logo-urile metodelor de plată pe care le-ați activat. Următoarea secțiune din acest wiki este despre setarea metodelor de plată.
Puteți afișa logo-urile de plată în mai multe locații folosind cuvântul cheie [WEBSHOP_PAYMENTLOGOS] din CMS. Acest cuvânt cheie va fi înlocuit automat cu logo-urile de plată.Valoare Rezultat Nu Nu afișați logo-urile de plată. Home Afișează logo-urile de plată în partea de jos a paginii de start. Sidepanel Afișează logo-urile de plată în meniul lateral al site-ului web. Nu toate șabloanele au un panou lateral. Footer Afișează logo-urile de plată în subsolul site-ului web. Aceasta este setarea recomandată. - Slideshow
- Bifați sau debifați această casetă dacă doriți să activați sau să dezactivați slideshow-urile. Acest lucru se poate face și cu modulul slideshow.
- Căsuța de căutare
- Bifați sau debifați această casetă dacă doriți să afișați sau să ascundeți funcția de căutare pe site-ul dvs. web. Cu ajutorul funcției de căutare, clienții dvs. pot căuta produse specifice. Dacă aveți doar câteva produse, funcția de căutare nu va returna multe rezultate și nu va fi foarte utilă. În acest caz, va fi mai bine să o dezactivați.
Listă de produse
Cu aceste setări puteți schimba modul în care listele de produse sunt afișate vizitatorilor dumneavoastră. O listă de produse este afișată atunci când vizitatorii dvs. fac clic pe o categorie.
- Afișarea categoriilor
- Modul în care categoriile dvs. sunt afișate vizitatorilor. Acest lucru se aplică categoriilor afișate pe pagina dvs. de pornire, categoriilor principale afișate atunci când vizitatorul dvs. face clic pe elementul de meniu Webshop și subcategoriilor din listele de produse. Vă rugăm să rețineți că listele de produse pot conține atât categorii, cât și produse. Categoriile vor fi afișate primele. Setarea implicită este Easy.
- Afișarea produselor
- Modul implicit în care produsele dvs. sunt afișate vizitatorilor. Vizitatorii dvs. pot schimba acest lucru dacă le place o altă vizualizare a produselor. Opțiunea Afișare și sortare produse (a se vedea mai jos) trebuie activată pentru ca vizitatorii dvs. să poată schimba vizualizarea produselor în listele dvs. de produse. Dacă doriți să vedeți diferențele dintre fiecare vizualizare a produselor, vizitați site-ul dvs. web și schimbați vizualizarea produselor cu ajutorul pictogramei din dreapta sus a listei de produse. Setarea implicită este Easy. Primim adesea bilete de asistență pentru a notifica că această funcție nu funcționează. Acest lucru se datorează faptului că ați schimbat setarea pe site-ul dvs. web. Preferința vizitatorilor este salvată într-un cookie al browserului și are prioritate față de această setare. Dacă eliminați modulele cookie din browserul dvs. sau utilizați un alt browser, veți vedea produsele afișate așa cum sunt setate aici.
- Sort
- Puteți sorta produsele în funcție de criterii specifice. Ultimele produse adăugate pe pagina principală sunt sortate după dată și nu sunt afectate de această setare. O întrebare frecventă adresată serviciului nostru de asistență: Produsele mele sunt sortate în mod greșit.
- Asigurați-vă că câmpul pe care doriți să îl sortați (Articol, Nume sau Preț) este completat pentru fiecare produs.
- Computerele sortează caracter cu caracter. Articolul A8 vine după articolul A12 deoarece 8 > 1. Soluție: articolul A08 vine înaintea articolului A10.
- Afișarea și sortarea produselor
- În partea de sus a listelor de produse din magazinul dvs. există două meniuri care permit vizitatorilor dvs. să aleagă modul în care sunt afișate produsele dvs. și cum sunt sortate. În mod implicit, această opțiune este activată. În acest fel, vizitatorii dvs. pot alege să vizualizeze produsele așa cum doresc. Dacă nu doriți acest lucru, puteți ascunde meniurile prin dezactivarea acestei opțiuni.
Pagina de detaliu a produsului
Cu aceste setări puteți schimba modul în care sunt afișate produsele pentru vizitatorii dvs. O pagină de detalii a produsului este afișată atunci când vizitatorii dvs. fac clic pe un produs. Înainte, pagina de detalii despre produs era încărcată într-o nouă pagină web. În prezent, detaliile produsului se încarcă în interiorul listelor de produse. Acest lucru are avantajul că navigarea funcționează mai ușor, iar vizitatorul dvs. nu trebuie să se întoarcă la lista de produse după fiecare clic pe un produs. Este un mare avantaj pe care nu multe magazine online îl au.
- Layout
- Acest lucru vă permite să alegeți aspectul paginii de detaliu a produsului.
Puteți afișa variante de produse în format listă sau ca meniu derulant. - Afișează stocul
Valoare Rezultat Da Stocul exact va fi afișat în vizualizarea listei și pe paginile de detaliu ale produsului. Nu Stocul nu va fi afișat pe site-ul web. Cu toate acestea, clienții nu pot comanda mai multe articole decât cele disponibile în stoc. Unii comercianți preferă să nu afișeze stocul atunci când vând articole de mare valoare și nu doresc să anunțe că le au în magazinul lor fizic. Aceasta este setarea implicită. Indicație Dacă există mai puțin de 10 produse în stoc, va fi afișat Stoc limitat, altfel apare Stoc mare Stocul va fi nu afișat cu aceste statusuri de produs:
- Disponibil, dar nu poate fi achiziționat online
- Precomandă
- Sunt epuizate
- Clientul trebuie să aleagă mai întâi o variantă
- Nu afișați starea produsului
- Zoomer foto
- Vizitatorii dvs. pot vizualiza prima fotografie a produsului la o calitate înaltă cu ajutorul fotozoomerului. Dacă aceștia își mută cursorul mouse-ului peste fotografie, în partea dreaptă a imaginii apare versiunea mărită. După activare, zoomerul foto va fi activ pe toate fotografiile noi ale produsului principal care sunt încărcate. Dimensiunea minimă a fotografiei este de 600x600 pixeli, iar dimensiunea maximă a fotografiei este de 1280x800 pixeli. Fotografiile de dimensiuni mai mari sunt automat redimensionate proporțional.
Vizitatorii au nevoie de un mouse pentru a trece cursorul deasupra imaginii. Astfel, această funcție nu funcționează pe telefoanele mobile. Cu toate acestea, arată imaginea la o calitate înaltă atunci când se face clic pe ea. Dacă această funcție nu funcționează, verificați dacă ați încărcat o fotografie de produs cu o dimensiune minimă de 600x600 pixeli după activarea acestei funcții.
Pagina de informații
Pagina info este o pagină web care este adăugată în mod implicit la navigarea principală. Aceasta prezintă informațiile despre afacerea dvs. și poate conține informații de expediere și de plată. Puteți ascunde această pagină dacă nu o doriți sau puteți crea o pagină nouă folosind CMS.
- Afișează informații despre companie sau date personale pe site
- Acest lucru va afișa informațiile despre afacerea dvs. pe pagina de informații și pe pagina de contact. De asemenea, puteți dezactiva această opțiune și plasa informațiile dvs. de contact în altă parte pe site.
Procedura de plată
Aici puteți seta procedura pe care clienții dvs. trebuie să o urmeze pentru a comanda un produs. Această setare are un impact major asupra funcționării magazinului dumneavoastră.
Puteți găsi acest lucru la Setări > Clienți checkout.
Dacă Customers checkout nu este afișat în meniu, modificați nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat în Settings > User experience level.
- Invitat
- Clienții dvs. își completează datele și intră în contact cu dvs. prin e-mail. Crearea unui cont de client nu este necesară.
- Cont
- Clienții dvs. trebuie să se înregistreze în magazin pentru a obține propriul cont. În acest cont, ei își pot urmări comenzile. Puteți gestiona clienții, restricționa accesul la cont sau trimiterea de buletine informative. Clienții dvs. trebuie să își verifice adresa de e-mail pentru a fi siguri că este corectă. Pentru unii clienți, acest lucru poate fi un obstacol.
- Hybrid
- Aceasta este o combinație între Guest și Account checkout. Clienții dvs. pot alege dacă își fac un cont sau fac checkout ca invitat. Aceasta este setarea implicită și recomandată.
- Private
- Numai clienții existenți (sau clienții pe care i-ați adăugat dumneavoastră) pot plasa o comandă. Desigur, puteți plasa comenzi pentru clienții dvs. cu Point Of Sale.Această opțiune dezactivează înregistrările de cont în magazinul dvs.
Setarea implicită este Hybrid. Dacă nu există niciun motiv pentru a schimba acest lucru, vă recomandăm să păstrați această setare.
Pagina urmatoare: Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență