E-mail și web mail
Ai propriul tău webshop cu nume de domeniu, de exemplu www.mywebshop.com. Vrei ca clienții tăi să te poată contacta la saskia@mywebshop.com. Acest lucru arată puțin mai profesional pe o carte de vizită decât o adresă de email gratuită.
EasyWebshop oferă un pachet complet cu un webshop sau site web, nume de domeniu, certificat de securitate și căsuță poștală. Totul este inclus în preț, așa că nu vor fi surprize.
Avantajele pe scurt:
- 1GB spațiu pentru căsuța poștală inclus în Basic și Professional
- 10 GB spațiu pentru căsuța poștală în Business (1 căsuță poștală de 10 GB sau 10 căsuțe poștale de 1 GB)
- 100 adrese de redirecționare a emailurilor
- Primește și trimite emailuri prin PC, tabletă și smartphone
- Primește și trimite emailuri prin webmail
- Filtrare automată a spamului (emailuri nedorite)
- Protecție împotriva spamului pentru emailurile trimise (SPF și DKIM)
- Filtre de email personalizate
- Fără reclame, trackere și pop-up-uri
- Garantie de confidențialitate: datele tale sunt destinate doar ție, așa că nu le vom atinge (nu ca unele servicii gratuite care vând datele utilizatorilor către terți)
Setări email
Navighează la Setări > Opțiuni suplimentare > Setări email. Dacă Setările E-mail nu sunt în meniu, ajustează mai întâi nivelul utilizatorului la Avansat, la Setări > Nivel utilizator. Pentru a folosi serviciul de email, trebuie să ai:
- un nume de domeniu (.ro, .com, ...)
- versiunea Basic, Professional sau Business
Crearea adreselor de email
Click pe Adaugă pentru a crea o nouă adresă de email.
- Adresă de e-mail
- Alege o adresă de email care nu este prea lungă. Evită adresele "info@", acestea sunt încercate mai întâi de spammeri.
- Tip
- Căsuță poștală: pentru a primi și trimite emailuri.
Adresă de redirecționare a emailului: pentru a redirecționa emailurile primite către o altă adresă de email. Trimiterea emailurilor cu o adresă de redirecționare nu este posibilă. - Dimensiunea căsuței poștale
- Pentru căsuțele poștale doar: alege numărul de GB de spațiu pentru căsuța poștală. În versiunile Basic și Professional, ai 1 GB spațiu pentru căsuța poștală și o căsuță poștală. În versiunea Business ai 10 GB spațiu pentru căsuța poștală. Poți crea 1 adresă de email cu 10 GB spațiu pentru căsuța poștală, 5 adrese de email cu 2 GB spațiu pentru căsuța poștală sau 10 adrese de email cu 1 GB spațiu pentru căsuța poștală.
- Parolă
- Pentru căsuțele poștale doar: alege o parolă sigură, minim 10 caractere, inclusiv cifre, litere mari și caractere speciale. Dacă este necesar, folosește o frază de parolă cu spații. Datorită multor malware pe sistemele Windows care scot parolele pe măsură ce sunt introduse, recomandăm să nu introduci parola pe un sistem Windows.
- Destinație 1 - 5
- Pentru adresele de redirecționare a emailurilor doar: specifică până la 5 destinații către care emailul ar trebui să fie redirecționat. Dacă o căsuță poștală există deja pentru adresa de redirecționare a emailului, adresa de email a acestei căsuțe poștale va fi inclusă automat ca destinație. Nu este posibil să creezi o adresă de email "catch-all": acest lucru este pentru a evita spamul.
Gestionarea adreselor de email
După crearea adreselor de email, vei obține o prezentare generală a căsuțelor tale poștale și a adreselor de redirecționare a emailurilor.
- Webmail
- Cea mai ușoară metodă de a trimite și primi emailuri în browserul tău web. Webmail-ul funcționează pe PC, tabletă și smartphone. Folosește adresa ta de e-mail completă (și corectă!) și parola pentru a te conecta. Poți schimba limba webmail-ului la Setări > Preferințe > Interfață utilizator > Limbă.
- Aplicație de email
- Aceasta îți va arăta detaliile tehnice pentru a-ți configura căsuța poștală pe PC, tabletă sau smartphone. Nu recomandăm utilizarea Microsoft Outlook din motive de confidențialitate. Thunderbird este o alternativă bună, gratuită și open-source.
- Actualizare
- Pentru editarea spațiului căsuței poștale, a parolei căsuței poștale sau a destinațiilor de redirecționare. Dacă vrei să schimbi adresa de email sau tipul, șterge-o mai întâi și apoi creează o nouă adresă de email.
- Ștergere
- Pentru ștergerea unei căsuțe poștale sau a unei adrese de redirecționare a emailului. Vei primi o confirmare, după confirmare acțiunea nu poate fi anulată.
Evitarea emailurilor nedorite (spam)
Emailurile nedorite primite (spam/emailuri junk) ajung automat în folderul Junk. Emailurile șterse ajung în folderul Trash. Emailurile din folderele Junk și Trash sunt șterse automat după 30 de zile.
Nu salva emailuri importante în folderele Junk sau Trash!
Emailurile trimise sunt de asemenea verificate pentru spam și abuz.
Nu ai voie să trimiți spam sau buletine informative folosind o căsuță poștală de la EasyWebshop. Te rugăm să folosești funcția de buletin informativ din versiunea Business sau o aplicație externă de buletin informativ pentru a trimite buletine informative.
Acest lucru poate părea o restricție excesivă la început, dar este necesar: trimiterea de emailuri nedorite poate cauza ca serverele noastre de email să fie blocate de alte servere de email. Ca rezultat, emailurile dorite de la alți clienți nu ajung la destinație. Uneori vedem că clienții cu versiunea Basic sau Professional trimit buletine informative cu căsuța lor poștală. Acest lucru cauzează neplăceri pentru destinatari și pentru clienții noștri.
Prin urmare, trebuie să fim foarte stricți atunci când găsim abuzuri ale serviciilor noastre: webshop-ul, inclusiv căsuțele poștale, va fi oprit imediat, permanent, fără avertisment prealabil și fără rambursare.
Sfaturi pentru a evita emailurile nedorite și virușii:
- Folosește un PC Mac sau Linux: sunt mai puțin susceptibile la viruși
- Nu publica adresa ta de email pe un site web
- Folosește o parolă greu de ghicit: astfel căsuța ta poștală nu va fi hack-uită
- Nu deschide sau răspunde la emailuri spam, nu da click pe hyperlinkuri
- Emailuri suspecte de la noi sau de la banca ta? Contactează-ne sau contactează-ți banca pentru a verifica
Sfaturi pentru configurarea aplicațiilor de email
Verifică bine următoarele setări:
- Sunt serverele IMAP / SMTP configurate corect? (Nu POP3!)
- Sunt numerele de port configurate corect?
- Sunt setările de securitate (SSL/TLS) configurate corect?
- Numele de utilizator = adresa de email
Furnizăm capturi de ecran cu exemple: click pe iconița Aplicație de email. Dacă tot nu funcționează, te rugăm să consulți funcția de ajutor a aplicației tale de email sau să contactezi dealerul tău IT. Putem oferi suport doar pentru EasyWebshop, nu pentru aplicații externe (de email).
Pagina urmatoare: Conturi de administrator
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență