E-mailuri automate către clienți
E-mailurile automate sunt e-mailurile care sunt trimise de pe site-ul dvs. către clienții dvs.
- E-mailul pe care îl primește un client după ce a plasat o comandă
- E-mailul pe care îl primește un client după trimiterea formularului de contact
- E-mailul cu invitația de a scrie un recenzii
Personalizarea e-mailurilor automate
- Navigați la Setări > Mai multe opțiuni > Emailuri automate
Dacă în meniu nu este afișat E-mailuri automate, reglați mai întâi nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat, la Setări > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență a utilizatorului.
- Dacă magazinul dvs. web este multilingv, selectați limba dorită cu ajutorul filelor
- Selectați e-mailul pe care doriți să îl personalizați
- Acum puteți modifica Subiect și Conținutul e-mailului
Emailurile vor fi întotdeauna trimise de la Numele magazinului online <no-reply@easywebshop.com> Puteți schimba de la numele - aceasta este partea pe care o vor vedea clienții dumneavoastră - la setăriwebshop Nu puteți schimba de la adresa de e-mail: dacă e-mailurile sunt trimise de la o adresă care nu se află pe serverele noastre de e-mail, serverul de e-mail destinatar va respinge e-mailul.
Vă rugăm să rețineți că aproape toți clienții de e-mail nu afișează imaginile în mod implicit, ca măsură de securitate. Destinatarul trebuie să dea permisiunea explicită de a afișa imagini.
Evitați să utilizați hiperlinkuri în e-mailuri ori de câte ori este posibil: unele filtre de spam vor bloca e-mailurile cu hiperlinkuri în ele.
Utilizarea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie vă permit să folosiți date variabile despre clienți în e-mailurile dvs.
Keyword | Result | De utilizat cu |
---|---|---|
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Numele clientului | Comenzi, Formular de contact, Recenzii, Facturi, Buletine informative, Liste de dorințe |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Numele de familie al clientului | Comenzi, Formular de contact, Recenzii, Facturi, Buletine informative, Liste de dorințe |
[ORDER_CODE] | Cod unic de comandă | Comenzi, Recenzii, Facturi |
[ORDER_REFERENCE] | Referința dvs. (dacă este setată) | Ordine, Facturi |
[ORDER_PAYMENTURL] | URL-ul pentru plata online | Comenzi, Facturi |
[ORDER_DESCRIPTION] | Datele și comentariile comenzii | Comenzi, Facturi |
[REVIEW_INVITATION_URL] | Link de invitație pentru scrierea unei recenzii | Recenzii |
[PRODUCT_NAME] | Numele produsului | Liste de dorințe |
[PRODUCT_STATUS] | Starea produsului | Liste de dorințe |
[PRODUCT_PRICE] | Prețul produsului | Liste de dorințe |
[PRODUCT_URL] | Adresa web (URL) a produsului | Liste de dorințe |
Un exemplu:
Stimate [CUSTOMER_FIRSTNAME]
Starea comenzii dvs. la All4You.be s-a schimbat. Noul statut al comenzii este :
Plata primită
Comanda dvs. a primit următoarea referință:
[ORDER_REFERENCE]
Detaliile comenzii dvs. sunt:
[ORDER_DESCRIPTION]
Nu mai este posibil să vă adresați clienților în mod formal (de exemplu, "Stimată doamnă Smith"). Folosirea genurilor a dus la discuții cu încărcătură politică la suportul nostru și preferăm ca aplicația noastră să rămână neutră. Astfel, genul clienților dvs. nu este niciodată întrebat în timpul procesului de checkout și în formulare.
Puteți testa dacă e-mailurile sunt afișate așa cum doriți prin plasarea unei comenzi de test sau a unei cereri de contact în magazinul dvs. web.
Pagina urmatoare: Proiectarea unui aspect frumos
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență