Filtre
Dacă aveți multe produse, poate fi util pentru vizitatorii dvs. să poată căuta rapid un produs dorit selectând parametrii sau proprietățile acelui produs.
Un exemplu: vindeți vinuri. În categoria Vinuri Roșii, vizitatorul dvs. poate selecta (și combina) o regiune viticolă și o strugure. Acest lucru face căutarea într-o gamă largă de produse mult mai prietenoasă pentru utilizatori.
Configurarea filtrelor de produse
Puteți găsi modulul la Setări > Opțiuni suplimentare > Filtre. La baza paginii, puteți adăuga un nou filtru de produs.
Dacă Filtre nu este afișat în meniu, ajustați mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Expert, la Setări > Opțiuni suplimentare > Nivel de experiență al utilizatorului.
Filtrele de produse se aplică categoriilor de produse. Pentru a adăuga filtre, trebuie mai întâi să existe categorii, iar categoria în care se filtrează trebuie să conțină produse.
Adăugarea filtrelor
Faceți clic pe categoria dorită pentru a adăuga un filtru.
- Nume
- Numele filtrului, de exemplu Regiune viticolă.
- Opțiuni
- Opțiuni posibile pentru filtre, de exemplu, o opțiune Bordeaux și o opțiune Rioja.
- Produse
- Selectați produsele care se aplică acestei categorii.
Faceți clic pe Adăugați Filtru pentru un nou filtru și Adăugați Opțiune pentru a adăuga mai multe opțiuni la filtre. Faceți clic pe Adăugați Produs pentru a adăuga mai multe produse la opțiunea de filtru.
Dacă magazinul online este multilingv, denumirile pot fi introduse pe fiecare limbă.
Nu uitați să actualizați filtrele atunci când ați adăugat limbi în magazinul online, altfel filtrele nu vor fi vizibile în noua limbă.
Faceți clic pe Salvați în colțul din dreapta jos pentru a salva modificările.
Modificarea, mutarea și eliminarea filtrelor
După deschiderea unei categorii, puteți edita toate filtrele. În dreapta numelui filtrelor și opțiunilor veți găsi pictogramele pentru a muta, modifica și șterge.
În fiecare caz, faceți clic pe Salvați în colțul din dreapta jos pentru a salva modificările.
După ștergere, filtrul va fi șters permanent și ștergerea nu poate fi anulată. Puteți, desigur, adăuga un nou filtru și să-l configurați din nou.
Legarea produselor la un filtru de produs
Produsele pot fi adăugate sau șterse în Gestionarea Filtrelor făcând clic pe butonul Adăugați Produs. Pentru a elimina produsele dintr-o opțiune de filtru, faceți clic pe X de lângă produs.
De asemenea, se poate face în Gestionarea Produselor: selectați un produs și faceți clic pe tab-ul Avansat și apoi pe pictograma Filtre. Pentru toate categoriile la care produsul este legat, puteți bifa sau debifa opțiunile de filtru. Acest lucru funcționează doar dacă filtrele au fost adăugate la categoriile produsului.
Copierea filtrelor
Pentru a adăuga rapid filtre noi pe baza filtrelor existente, este prevăzută o funcție de copiere în partea de jos a paginii. Alegeți categoria sursă din stânga și categoria destinație din dreapta și faceți clic pe Copiere. Acum puteți modifica filtrele pentru categoria destinație. Legăturile cu produsele care se află în categoria sursă și în categoria destinație sunt copiate automat. Faceți clic pe Salvați în colțul din dreapta jos pentru a confirma.
Copierea Filtrelor nu este afișată dacă nu există categorii sursă cu filtre sau dacă nu există categorii destinație fără filtre. Filtrele pot fi copiate doar dintr-o categorie cu filtre într-o categorie fără filtre.
Limite
O categorie poate avea un maximum de 20 de filtre de produse cu un maximum de 40 de opțiuni pe filtru. Nu există limită pentru numărul de produse pe care o opțiune le poate avea.
Există, de asemenea, o limită tehnică de 1.000 de câmpuri de formular, care este maximul care poate fi trimis serverului simultan. Această limită nu va fi de obicei atinsă, dar este posibil dacă sunt activate multe limbi. Fiecare limbă multiplică numărul de câmpuri de formular.
Pagina urmatoare: Punct de vânzare (POS)
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență