Reduceri și suprataxe

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

DiscountPuteți găsi funcția de reduceri și suprataxe la Management > Mai multe opțiuni > Reduceri / Suprataxe.

Dacă Disconturi / Suprataxe nu este afișată în meniu, ajustați mai întâi nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat, la Setare > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență a utilizatorului.

Funcția de reduceri și suprataxe permite multă flexibilitate și personalizare. Sistemul vă permite să fiți creativi și să combinați regulile de reducere cu una sau mai multe condiții. Am făcut interfața de utilizator cât mai ușor de utilizat, dar poate dura ceva timp pentru a vă configura corect. Experimentați și testați-vă întotdeauna configurația cu o comandă de test.

Funcția de reduceri și suprataxe este modulară: o puteți activa atunci când este necesar. Dezactivați modulul atunci când nu îl utilizați.

Managementul produselor
Aici pot fi setate reducerile de produs, cum ar fi prețul vechi, reduceri de volum, etichete de produs și prețuri separate pentru grupuri de clienți.
Modul Reduceri / Suprataxe
Utilizați acest modul pentru reduceri și suprataxe pe baza comenzii complete.
Costuri de plată și reduceri
Costurile de plată (sau reducerile) pot fi setate separat pentru fiecare metodă de plată.

Captură de ecran a funcției de reducere

Reduceri, suprataxe și condiții

Saci de cumpărături

Există patru tipuri de reduceri sau suprataxe:

  • Un cuantum fix al reducerii sau al suprataxei
  • O reducere sau o suprataxă procentuală
  • Expediere gratuită
  • Produse cadou

Puteți adăuga una sau mai multe condiții pentru a obține o reducere sau o suprataxă:

  • Când se comandă un anumit număr de produse
  • Când se cumpără un anumit produs
  • Când se cumpără o anumită cantitate (= suma tuturor produselor fără reduceri)
  • Când suma achiziționată este mai mică decât o anumită sumă (= suma tuturor produselor fără reduceri)
  • Când se introduce un cod de reducere (acest cod de reducere poate fi refolosit)
  • Când se introduce un cod de reducere unic (acest cod de reducere poate fi utilizat o singură dată pe cont de client)
  • Când comandați produse dintr-o anumită categorie
  • Pentru clienții dintr-un anumit grup de clienți
  • Pentru o a doua comandă
  • Începând de la a doua comandă
  • Pentru suma totală a tuturor comenzilor
  • Când se alege o anumită metodă de expediere
  • Pentru o anumită țară de expediere

Adaugarea unei noi reguli de reducere

  • Click pe butonul Nouă reducere / suprataxă
  • Selectați tipul de reducere
  • Adaugați una sau mai multe condiții
  • Click pe Salvare

Butonul Nouă reducere / suprataxă va fi ascuns după adăugarea a trei reguli de reducere (a se vedea mai jos).

Puteți adăuga până la trei condiții pentru fiecare reducere. De asemenea, puteți adăuga reducerea sau suprataxarea fără condiții.

Actualizarea și ștergerea unei reguli de reducere Editare reducere Ștergere reducere

După ce regulile de reducere au fost adăugate, puteți face clic pe pictogramele Update și Delete pentru a face modificări.

Va trebui să confirmați dacă doriți să ștergeți o regulă de reducere. Nu este posibil să anulați ștergerea unei reguli de reducere. Va trebui să adăugați din nou regula de reducere.

Celemente importante de care trebuie să țineți cont atunci când utilizați reduceri

Nu adăugați mai mult de trei reguli de reducere.

Modulul de reduceri și suprataxe are o mulțime de funcții: utilizați-l cu atenție. Dacă regulile dvs. de reduceri și suprataxe sunt prea complexe, va fi confuz pentru clienții dvs. și imprevizibil ce se va întâmpla atunci când regulile și condițiile de reducere sunt combinate. Numărul de căi de testare devine prea mare, ceea ce ne face imposibil să oferim asistență tehnică pentru combinații de mai mult de 3 reguli de reducere.

  • Limita de suport: 3 reguli de reducere
  • Limita sistemului: 30 de reguli de reducere

Pentru a nu ne limita clienții noștri, permitem să adăugăm mai mult de 3 reguli de reducere.
Adaugați mai mult de 3 reguli de reducere (suportul tehnic nu acoperă în această situație)

Reducerile se cumulează / combină automat.

Țineți cont de faptul că clienții dvs. pot primi mai multe reduceri în același timp.

Reducerile se aplică numai dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

Dacă acordați o reducere clienților din Țările de Jos, această reducere va fi vizibilă numai atunci când clientul a selectat această țară și nu mai devreme. Codurile de reducere unică se aplică numai atunci când clientul este conectat. Dacă nu este conectat, software-ul nu poate verifica dacă codul de reducere a fost deja utilizat.

Reducerile sunt calculate la valoarea totală a coșului de cumpărături.

Condiția de reducere Dacă se cumpără o anumită sumă se aplică la suma totală a coșului de cumpărături. Reducerile cumulate pot reduce suma totală, dar condiția se va aplica la suma din coșul de cumpărături.

Reducerile cu condiția Pentru produsele dintr-o anumită categorie se vor calcula la suma totală a produselor din această categorie.

Reducerile și suprataxele nu se aplică într-o anumită ordine.

În acest fel, ele nu se pot afecta reciproc. De asemenea, aceasta implică faptul că o regulă de reducere care scade valoarea comenzii nu va avea niciun efect asupra altor reduceri care se bazează pe o condiție de achiziție de o anumită valoare.

Pentru aceste condiții de reducere, un client are nevoie de un cont (fără checkout pentru invitați):

  • Cod unic de reducere
  • Grupul de clienți
  • Cantitatea totală a tuturor comenzilor egală sau mai mare
  • A doua comandă
  • Începând de la a doua comandă

Contul clientului este necesar pentru a verifica dacă a fost îndeplinită condiția.

În cazul în care prețurile din magazin sunt TVA inclusă, reducerea se va calcula la valoarea totală a produselor cu TVA inclusă.

Dacă prețurile din magazin sunt TVA exclusă, reducerea va fi calculată la valoarea totală a produselor cu TVA exclusă.

Dacă magazinul dvs. este disponibil în mai multe valute, valoarea reducerilor și valoarea condițiilor vor fi calculate automat la ratele de schimb curente.

Cotele de TVA pot fi setate la Setare > Mai multe opțiuni > Facturi și taxe
Monedele pot fi setate la Setare > Mai multe opțiuni > Limbă și monedă.

Reducerile și suprataxele la metodele de plată pot fi setate la Setări de plată.

Este posibil ca clienții dvs. să schimbe metoda de plată după efectuarea comenzii. Acest lucru ar putea fi din cauză că o anumită metodă de plată nu funcționează și clientul dvs. dorește să aleagă o altă metodă de plată. Costurile de plată trebuie să se poată schimba, de asemenea, ceea ce afectează suma totală a comenzii. Setarea costurilor de plată nu este posibilă cu modulul de reduceri, deoarece condițiile de reducere s-ar fi putut schimba între momentul comenzii și momentul schimbării metodei de plată, ceea ce ar putea duce la rezultate neașteptate.

Exemple

Oferirea unei reduceri pornind de la o anumită sumă de achiziție

  • Selectați Reducere / suprataxă cu valoare fixă
  • Introduceți valoarea reducerii
  • Click pe butonul Nouă condiție
  • Selectați Montanta totală a comenzii egală sau mai mare
  • Introduceți suma minimă de achiziție
  • Click pe butonul Salvare

Reducere cu sumă fixă

Expediere gratuită pentru comenzi începând de la 50 de euro și în Franța

  • Selectați Expediere gratuită
  • Click pe butonul Stare nouă
  • Selectați Cantitatea totală a produsului egală sau mai mare
  • Specificați valoarea minimă de achiziție
  • Click pe butonul Nouă condiție
  • Selectați Țara de expediere
  • Selectați țara pentru care veți oferi transport gratuit
  • Click pe butonul Salvare

Reducere pentru transport gratuit

Rețineți că prețul din exemplul de 50 € folosește moneda implicită a magazinului, care poate fi setată la secțiunea Limbi și valute. Suma este valoarea coșului de cumpărături, aceasta fiind suma tuturor produselor. Aceasta nu include reduceri, suprataxe, costuri de transport, costuri de plată etc.

Rețineți că clientul va vedea reducerea de transport gratuit numai după ce a selectat țara Franța. Toate condițiile trebuie să fie îndeplinite pentru ca o reducere să fie aplicată.

Reducere de preț pe o categorie

  • Selectați Discount / suprataxă procentuală și setați procentul
  • Click pe butonul Nouă condiție și alegeți Categorie
  • Selectați categoria dorită și faceți clic pe butonul Salvare

Procentul de reducere pentru o categorie

Discount la unele produse

Discount la unele produse

  • Creați o categorie nouă categorie de reduceri și faceți-o invizibilă
  • Creați o nouă categorie de reduceri Discount / suprataxă procentuală și setați procentul
  • Click pe butonul Nouă condiție și alegeți Categorie
  • Selectați Categoria de reducere și salvați
  • În management avansat al produselor, în fila Opțiuni avansate la Categoria 2 puteți selecta Categoria de reduceri pentru a adăuga produse

Reducere la unele produse

Întrebări frecvente despre reduceri și suprataxe

Clienții mei nu pot introduce un cod de reducere
Pentru a utiliza un cod de reducere unic, clientul dvs. trebuie mai întâi să se conecteze înainte de a putea introduce codul de reducere. În caz contrar, nu se poate verifica dacă codul de reducere a fost utilizat anterior. Procedura de plată nu trebuie să fie setată la "Guest", altfel clientul nu se poate autentifica.
Codul de reducere unic nu este acceptat
Asigurați-vă că clientul este autentificat și că nu a fost deja utilizat codul. Dacă un alt cod de reducere este activ, câmpul de introducere a unui cod de reducere va fi deja afișat în coșul de cumpărături. În acel moment, clientul nu este încă logat. Acest lucru poate fi derutant, așa că nu utilizați o combinație a acestor două tipuri de coduri de reducere.
Reducerea pe o categorie principală nu funcționează pe subcategorii
Reducerile pe o categorie principală nu se aplică subcategoriilor acesteia. Acest lucru vă permite să setați simultan o reducere pentru categoria principală și o altă reducere pentru subcategorie fără ca reducerile să se afecteze reciproc. Utilizați exemplul de mai sus pentru a adăuga produse la o categorie de reduceri separată care include toate produsele din categoriile cărora doriți să le aplicați reducerea.
Reducerea pentru o categorie se calculează de mai multe ori
Puteți adăuga un produs la mai multe categorii. Dacă adăugați un produs de mai multe ori la aceeași categorie, reducerea va fi calculată de mai multe ori.
Cantitatea finală a comenzii este incorectă
De obicei, o regulă de reducere sau de suprataxare este setată incorect. Efectuați exact aceeași comandă de test în magazinul dvs. și urmăriți cum se calculează reducerile. Verificați în interfața de gestionare a reducerilor care este setarea aplicabilă și corectați-o dacă este necesar. După aceea, puteți șterge comenzile de test la Management > Comenzi.Evitați structurile complexe de reduceri, de preferință nu adăugați mai mult de 3 reguli de reducere. Acest lucru previne adăugarea unei reduceri sau suprataxe nedorite la o comandă.
Reducerea nu se aplică la Checkout invitat
Pentru aceste condiții, clientul dvs. are nevoie de un Cont pentru a determina dacă este îndeplinită condiția:
- Atunci când introduce un cod unic de reducere
- Pentru clienții dintr-un anumit grup de clienți
- Pentru reduceri sau suprataxe pentru a doua comandă
- Pentru reduceri sau suprataxe începând cu a doua comandă
- Pentru reduceri sau suprataxe pentru suma totală a tuturor comenzilor (card de cupon)
Botonul pentru adăugarea unei noi reduceri a dispărut
După adăugarea a trei reguli de reducere, butonul pentru adăugarea unei noi reguli de reducere va dispărea automat. Aceasta este o măsură de siguranță: vă recomandăm să nu complicați prea mult structura de reduceri. Puteți adăuga în continuare mai mult de trei reguli de reducere, dacă doriți să faceți acest lucru, dar nu oferim asistență tehnică în acest caz. Consultați recomandările din secțiunile de mai sus de pe această pagină despre cum să adăugați mai mult de trei reguli de reducere.
Reducerile mele au încetat brusc să mai funcționeze
Verificați dacă modulul este dezactivat. Dacă da, puteți reactiva modulul pentru ca reducerile să funcționeze din nou. Nu trebuie să reconfigurați regulile de reducere.

Reducerile fac parte din versiunea Business. Dacă magazinul dumneavoastră (temporar) trece la o altă versiune, reducerile vor fi dezactivate automat. Acest lucru este valabil și atunci când magazinul este retrogradat la versiunea Free în cazul unei plăți întârziate.

Pagina urmatoare: Înregistrarea și transferul de nume de domenii

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact