Optimizarea motoarelor de căutare

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

GoogleBingÎn prezent, majoritatea consumatorilor utilizează un motor de căutare pentru a găsi ceea ce caută. În majoritatea cazurilor, acest motor de căutare este Google, așa că ne vom concentra în principal asupra acestuia. Dacă magazinul dvs. online apare pe prima pagină, primiți vizitatori gratuiți și, dacă totul merge bine, și clienți gratuiți.

SEO

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este procesul de afectare a vizibilității unui site web sau a unei pagini web în rezultatele de căutare "naturale" sau neplătite ("organice") ale unui motor de căutare.

SEA

Marketing pe motoare de căutare (SEA) este o formă de marketing pe internet care implică promovarea site-urilor web prin creșterea vizibilității acestora în paginile cu rezultatele motoarelor de căutare (SERP) prin optimizare și publicitate.

Optimizarea motoarelor de căutare

EasyWebshop vă oferă un avantaj

EasyWebshopEasyWebshop a optimizat deja magazinul dvs. online pentru cele mai bune rezultate în motoarele de căutare. Acest lucru vă oferă un avantaj competitiv față de alți furnizori sau față de optimizarea proprie a site-ului.

Toate magazinele online au un numele de domeniu inclus
Titluri și etichete META automate și editabile pe fiecare pagină
Utilizarea corectă a etichetelor de titlu H1, H2 și H3
Adrese web personalizate SEO-friendly pentru toate paginile
Sitemap XML generat automat - yourdomain.com/sitemap.xml
Robot.txt generat automat - yourdomain.com/robots.txt
Funcție blog - yourdomain.com/blog
Generat automat RSS feed - yourdomain.com/rss
Test SEO intern al site-ului
Includerea în directorul nostru directory
Imaginile produselor și categoriilor primesc numele articolului ca nume de fișier (indexare pentru căutarea imaginilor)
Toate imaginile primesc atribute ALT
Adevărate design-uri responsive - fără site-uri separate pentru desktop și mobil
Timp de încărcare foarte rapid și scripturi optimizate
Hosting web redundant
HTML5, CSS3 și standardele JavaScript vanilla
Nicio utilizare a cadrelor lente și consumatoare de resurse

Ca utilizator EasyWebshop, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la partea tehnică. Noi avem grijă de asta. Ne asigurăm că site-ul dvs. este optimizat și implementăm cele mai recente tendințe SEO pentru dvs.

Păstrați designul site-ului dvs. curat și simplu. Schimbarea șablonului sau temei implicite poate anula, în anumite situații, unele dintre optimizările SEO integrate. Evitați utilizarea de reclame, pop-up-uri, trackere și alte dezordini. Motoarele de căutare caută site-uri de calitate.


Tipuri și sfaturi pentru SEO

Pentru a fi indexate în motoarele de căutare, acestea trebuie mai întâi să vă găsească site-ul web. Ele fac acest lucru urmărind linkurile de pe alte site-uri web. Este important ca alte site-uri web să aibă legături către site-ul dvs. web, altfel site-ul dvs. web nu va fi indexat.

De făcut

  • Furnizați informații adecvate. Introduceți descrieri detaliate ale produselor și furnizați informații pe paginile de categorie. Creați pagini suplimentare cu text. Dacă magazinul dvs. online este multilingv, completați toate câmpurile în fiecare limbă.

  • Selectați între 5 și 10 cuvinte-cheie și utilizați-le în titlurile, descrierile META, conținutul paginilor dvs. web și în descrierile categoriilor și produselor.

  • Completați pagina Title și META description pentru categoriile și paginile CMS. Asigurați-vă că acestea au legătură cu pagina web. Nu copiați textele. Scrieți un text vizat separat pe fiecare pagină. Descrierile META sunt setate automat pentru dvs. pe produsele dvs. în funcție de descrierea produsului.

  • Conectați un nume de domeniu la site-ul dvs. De preferință, un nume de domeniu care să conțină principalele dvs. cuvinte-cheie. Cu cât numele de domeniu este mai scurt, cu atât mai bine.

  • Link building: obțineți linkuri de pe alte site-uri web către site-ul dvs. Câteva zeci de link-uri către site-ul dvs. pe site-uri de înaltă calitate oferă mai multe rezultate pe Google decât 1.000 de link-uri de pe site-uri nesemnificative.

  • Fiți activ pe forumuri și rețele sociale

  • Submiteți sitemap-ul XML la Google Search Console și Bing Webmaster Tools (verificați-vă site-ul web)

  • Motoarele de căutare preferă site-urile mai vechi care au acumulat încredere. Un nume de domeniu vechi de 3 ani se va descurca mai bine decât un nume de domeniu nou.

Dont's

  • Nu copiați sau nu folosiți texte generate de AI. Scrieți propriile dvs. texte. Motoarele de căutare apreciază conținutul unic. Dacă copiați un text și îl schimbați puțin, motoarele de căutare vor observa și ele.

  • Mercantii primesc uneori e-mailuri de la companii care promit rezultate excelente în motoarele de căutare. Nu răspundeți. "Backlink-urile" promise conțin de obicei puțină valoare.

  • META keywords nu sunt importante. Google chiar le ignoră complet. Ele sunt din vremurile AltaVista, Hotbot și Infoseek pentru cei suficient de bătrâni să-și amintească.

  • Nu exagerați cu umplutura de cuvinte cheie. Nu folosiți cuvinte cheie care nu se aplică site-ului dvs.

  • Nu vă angajați în scheme de legături reciproce pe scară largă care au conținut de calitate scăzută sau superficial.

  • Cum este determinată poziția dvs. în Google, depinde de mulți parametri. Nu puteți plăti Google pentru a fi numărul unu. SEM nu are niciun impact pozitiv sau negativ asupra rezultatelor căutării dvs. organice.

  • Conținutul duplicat nu este penalizat. Nu este o problemă să aveți mai multe nume de domeniu. Numele de domeniu implicit va fi indexat.

  • Crearea de conținut de calitate scăzută, subțire, care oferă puțină valoare utilizatorilor poate duce la penalizări.

Amintiți-vă, scopul SEO este de a crea conținut de înaltă calitate, relevant și util care oferă valoare utilizatorilor. Concentrați-vă pe crearea unui site web ușor de utilizat, optimizat pentru motoarele de căutare, mai degrabă decât să încercați să manipulați clasamentul motoarelor de căutare.


instrument de optimizare SEO

Optimizare SEOEasyWebshop oferă un instrument intern de optimizare SEO care vă ajută să vă pregătiți site-ul pentru motoarele de căutare. Instrumentul de optimizare pentru motoarele de căutare funcționează ca o listă de verificare, cu 24 de verificări pentru a vedea dacă site-ul dvs. este optimizat.

Puteți găsi instrumentul de optimizare pentru motoarele de căutare la Marketing > Search Engine Optimization.

ICON OKNu OK ICONOrice probleme vor fi afișate în galben sau roșu. Rețineți că unele teste au nevoie de timp pentru a fi trecute: SEO este o investiție pe termen lung. Dacă obțineți un semn verde la fiecare etapă, site-ul dvs. web este optimizat. În partea de jos puteți găsi scorul dvs. SEO.

Pagini cu eticheta noindex

Unele pagini de pe site-ul dvs. web sunt excluse de la indexarea în motoarele de căutare deoarece nu furnizează informații utile.

  • /account - pagina contului pentru clienții dvs. este vizibilă numai atunci când sunt conectați
  • /cart - din perspectiva unui motor de căutare, coșul de cumpărături este gol
  • /recover - pagina de recuperare a contului clientului
  • /signup - pagina de înregistrare a contului clientului

Motivația din spatele excluderii paginilor este de a nu alimenta motoarele de căutare cu conținut de calitate scăzută. Motoarele de căutare clasifică mai bine site-urile cu conținut util. Calitatea este mai importantă decât cantitatea. De asemenea, aceste pagini nu sunt pagini de intrare bune pentru vizitatorii dvs.

URL-uriwww și non-www

Site-ul dvs. web utilizează în mod constant non-www URL (sau adresa web). Aceasta înseamnă că partea www. care vine după https:// și înainte de numele domeniului dvs. este opțională. Acesta este comportamentul implicit și nu poate fi modificat. Versiunea www redirecționează către versiunea non-www.

Argumentul pentru a opta pentru URL-uri non-www este de a face URL-urile mai scurte. Se economisesc 4 caractere, ceea ce păstrează mai mult spațiu pentru adrese web personalizate.

URL-uri canonice

Atunci când o pagină are un URL duplicat, o etichetă Canonical va fi adăugată în secțiunea head. Acesta este cazul atunci când limba paginii este specificată în URL, dar este aceeași cu limba implicită a site-ului.

URL-urile canonice sunt generate automat. Nu este posibil să le creați singuri.

301 redirecționări

Unele pagini vor redirecționa către cea mai potrivită adresă URL. Acest lucru se întâmplă atunci când o pagină obține sau pierde o adresă web personalizată.

Redirecționările sunt generate automat. Nu este posibil să le creați dumneavoastră.

Întrebări frecvente despre SEO

Când va apărea site-ul meu pe Google?
Indexarea în motoarele de căutare decurge de obicei destul de rapid, uneori durează doar câteva ore. Pentru a genera o poziție bună este un proces care necesită mai mult timp și efort. Asigurați-vă că site-ul dvs. oferă conținut de calitate și aveți grijă de link-urile de intrare de pe site-uri conexe cu o bună reputație.
Cum pot elimina o pagină din Google?
Eliminați pagina sau produsul de pe site-ul dvs. Google își va actualiza automat indexul după un anumit timp. Dacă utilizați Google Search Console pentru a solicita eliminarea paginii, poate dura aproximativ 24-48 de ore pentru ca pagina să fie eliminată din index.

Pagina urmatoare: Site-uri de comparare

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Acest site web nu folosește cookie-uri de urmărire și nu vinde date personale.Termeni și condițiiAcord de confidențialitate 2009 ‑ 2025 EasyWebshop