Optimizarea motoarelor de căutare
În prezent, majoritatea consumatorilor utilizează un motor de căutare pentru a găsi ceea ce caută. În majoritatea cazurilor, acest motor de căutare este Google, așa că ne vom concentra în principal asupra acestuia. Dacă magazinul dvs. online apare pe prima pagină, primiți vizitatori gratuiți și, dacă totul merge bine, și clienți gratuiți.
SEOOptimizarea motoarelor de căutare (SEO) este procesul de afectare a vizibilității unui site web sau a unei pagini web în rezultatele de căutare "naturale" sau neplătite ("organice") ale unui motor de căutare. | SEAMarketing pe motoare de căutare (SEA) este o formă de marketing pe internet care implică promovarea site-urilor web prin creșterea vizibilității acestora în paginile cu rezultatele motoarelor de căutare (SERP) prin optimizare și publicitate. |
EasyWebshop vă oferă un avantaj
EasyWebshop a optimizat deja magazinul dvs. online pentru cele mai bune rezultate în motoarele de căutare. Acest lucru vă oferă un avantaj competitiv față de alți furnizori sau față de optimizarea proprie a site-ului.
Toate magazinele online au un numele de domeniu inclus
Titluri și etichete META automate și editabile pe fiecare pagină
Utilizarea corectă a etichetelor de titlu H1, H2 și H3
Adrese web personalizate SEO-friendly pentru toate paginile
Sitemap XML generat automat - yourdomain.com/sitemap.xml
Robot.txt generat automat - yourdomain.com/robots.txt
Funcție blog - yourdomain.com/blog
Generat automat RSS feed - yourdomain.com/rss
Test SEO intern al site-ului
Includerea în directorul nostru directory
Imaginile produselor și categoriilor primesc numele articolului ca nume de fișier (indexare pentru căutarea imaginilor)
Toate imaginile primesc atribute ALT
Adevărate design-uri responsive - fără site-uri separate pentru desktop și mobil
Timp de încărcare foarte rapid și scripturi optimizate
Hosting web redundant
HTML5, CSS3 și standardele JavaScript vanilla
Nicio utilizare a cadrelor lente și consumatoare de resurse
Ca utilizator EasyWebshop, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la partea tehnică. Noi avem grijă de asta. Ne asigurăm că site-ul dvs. este optimizat și implementăm cele mai recente tendințe SEO pentru dvs.
Păstrați designul site-ului dvs. curat și simplu. Schimbarea șablonului sau temei implicite poate anula, în anumite situații, unele dintre optimizările SEO integrate. Evitați utilizarea de reclame, pop-up-uri, trackere și alte dezordini. Motoarele de căutare caută site-uri de calitate.
Tipuri și sfaturi pentru SEO
Pentru a fi indexate în motoarele de căutare, acestea trebuie mai întâi să vă găsească site-ul web. Ele fac acest lucru urmărind linkurile de pe alte site-uri web. Este important ca alte site-uri web să aibă legături către site-ul dvs. web, altfel site-ul dvs. web nu va fi indexat.
De făcut
| Dont's
|
Amintiți-vă, scopul SEO este de a crea conținut de înaltă calitate, relevant și util care oferă valoare utilizatorilor. Concentrați-vă pe crearea unui site web ușor de utilizat, optimizat pentru motoarele de căutare, mai degrabă decât să încercați să manipulați clasamentul motoarelor de căutare.
instrument de optimizare SEO
EasyWebshop oferă un instrument intern de optimizare SEO care vă ajută să vă pregătiți site-ul pentru motoarele de căutare. Instrumentul de optimizare pentru motoarele de căutare funcționează ca o listă de verificare, cu 24 de verificări pentru a vedea dacă site-ul dvs. este optimizat.
Puteți găsi instrumentul de optimizare pentru motoarele de căutare la Marketing > Search Engine Optimization.
Orice probleme vor fi afișate în galben sau roșu. Rețineți că unele teste au nevoie de timp pentru a fi trecute: SEO este o investiție pe termen lung. Dacă obțineți un semn verde la fiecare etapă, site-ul dvs. web este optimizat. În partea de jos puteți găsi scorul dvs. SEO.
Pagini cu eticheta noindex
Unele pagini de pe site-ul dvs. web sunt excluse de la indexarea în motoarele de căutare deoarece nu furnizează informații utile.
- /account - pagina contului pentru clienții dvs. este vizibilă numai atunci când sunt conectați
- /cart - din perspectiva unui motor de căutare, coșul de cumpărături este gol
- /recover - pagina de recuperare a contului clientului
- /signup - pagina de înregistrare a contului clientului
Motivația din spatele excluderii paginilor este de a nu alimenta motoarele de căutare cu conținut de calitate scăzută. Motoarele de căutare clasifică mai bine site-urile cu conținut util. Calitatea este mai importantă decât cantitatea. De asemenea, aceste pagini nu sunt pagini de intrare bune pentru vizitatorii dvs.
URL-uriwww și non-www
Site-ul dvs. web utilizează în mod constant non-www URL (sau adresa web). Aceasta înseamnă că partea www. care vine după https:// și înainte de numele domeniului dvs. este opțională. Acesta este comportamentul implicit și nu poate fi modificat. Versiunea www redirecționează către versiunea non-www.
Argumentul pentru a opta pentru URL-uri non-www este de a face URL-urile mai scurte. Se economisesc 4 caractere, ceea ce păstrează mai mult spațiu pentru adrese web personalizate.
URL-uri canonice
Atunci când o pagină are un URL duplicat, o etichetă Canonical va fi adăugată în secțiunea head. Acesta este cazul atunci când limba paginii este specificată în URL, dar este aceeași cu limba implicită a site-ului.
URL-urile canonice sunt generate automat. Nu este posibil să le creați singuri.
301 redirecționări
Unele pagini vor redirecționa către cea mai potrivită adresă URL. Acest lucru se întâmplă atunci când o pagină obține sau pierde o adresă web personalizată.
Redirecționările sunt generate automat. Nu este posibil să le creați dumneavoastră.
Întrebări frecvente despre SEO
- Când va apărea site-ul meu pe Google?
- Indexarea în motoarele de căutare decurge de obicei destul de rapid, uneori durează doar câteva ore. Pentru a genera o poziție bună este un proces care necesită mai mult timp și efort. Asigurați-vă că site-ul dvs. oferă conținut de calitate și aveți grijă de link-urile de intrare de pe site-uri conexe cu o bună reputație.
- Cum pot elimina o pagină din Google?
- Eliminați pagina sau produsul de pe site-ul dvs. Google își va actualiza automat indexul după un anumit timp. Dacă utilizați Google Search Console pentru a solicita eliminarea paginii, poate dura aproximativ 24-48 de ore pentru ca pagina să fie eliminată din index.
Pagina urmatoare: Site-uri de comparare
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Optimizarea motoarelor de căutare
- Site-uri de comparare
- Rețele sociale
- Feedback-ul clienților
- Trimiterea de buletine informative
- Blog
- Liste de dorințe
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență