Rețele sociale

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

Rețele socialeEasyWebshop facilitează conectarea cu Rețelele sociale.

Facebook este o platformă populară de rețele sociale fondată în 2004 și deținută de Meta. S-a confruntat cu critici și controverse pe teme precum confidențialitatea, dezinformarea și răspândirea discursului de ură.
Instagram este o platformă de social media fondată în 2010 și deținută de Meta. Aceasta permite utilizatorilor să împărtășească fotografii și videoclipuri cu urmăritorii lor și este populară în rândul utilizatorilor tineri.
Mastodon este o platformă de rețea socială federată, ceea ce înseamnă că nu este controlată de o singură entitate sau companie. A fost fondată în 2016 și a câștigat popularitate de atunci față de rețelele sociale centralizate.
Nostr (prescurtarea de la Notes and Other Stuff Transfer Protocol) este un protocol de rețea socială descentralizat, deschis și rezistent la cenzură. A fost fondat în 2020 și de atunci a câștigat tracțiune și a atras o comunitate în creștere de dezvoltatori și utilizatori.
X este o platformă populară de rețele sociale online fondată în 2006, care permite utilizatorilor să posteze și să interacționeze cu mesaje scurte. Aceasta s-a confruntat cu mai multe provocări și controverse de-a lungul anilor, inclusiv probleme legate de moderarea conținutului, confidențialitatea utilizatorilor și dezinformarea.

Ne concentrăm pe aceste rețele sociale deoarece, la momentul redactării acestui articol, acestea sunt cele mai populare sau cele mai promițătoare pentru viitor.

Beneficii ale rețelelor sociale

  • Marketingul viral prin social media este (în cea mai mare parte) gratuit
  • Cu ajutorul marketingului viral, o companie poate ajunge la o mulțime de oameni într-un timp scurt
  • Prezența pe rețelele sociale este un parametru pentru optimizarea motoarelor de căutare

Dezvantajele rețelelor sociale

  • Nu funcționează pentru toate publicurile țintă (un public de afaceri este mai greu de atins)
  • Algoritmii obscuri și banarea din umbră pot face ca mesajele dvs. să nu fie vizibile pentru urmăritori
  • Oamenii folosesc rețelele sociale pentru a comunica, publicitatea nu este dorită în majoritatea cazurilor

Activitatea dvs. pe rețelele sociale

Este recomandabil să creați o pagină sau un profil pe diverse rețele sociale. În comunicarea dvs. puteți anunța promoții sau produse noi.

Efectul viral este mai mare atunci când contactele dvs. împărtășesc activitățile dvs. cu propriile lor contacte.

Adăugarea pictogramelor social media pe site-ul dvs. web

  • Navigați la Marketing > Rețele sociale
  • Introduceți adresele web ale paginilor dvs. de pe rețelele de socializare
  • Elegeți locația (subsol sau panou lateral) în care doriți pictogramele

Pentru a elimina pictograma unei rețele sociale, lăsați pur și simplu adresa web goală.

EasyWebshop linkuri către paginile dvs. pe rețelele sociale. Noi nu integrăm scripturi (cum ar fi butoanele Like sau Pixels) care vă urmăresc vizitatorii și le încalcă confidențialitatea.


Pagina urmatoare: Feedback-ul clienților

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Acest site web nu folosește cookie-uri de urmărire și nu vinde date personale.Termeni și condițiiAcord de confidențialitate 2009 ‑ 2025 EasyWebshop