Rețele sociale
EasyWebshop facilitează conectarea cu Rețelele sociale.
Facebook este o platformă populară de rețele sociale fondată în 2004 și deținută de Meta. S-a confruntat cu critici și controverse pe teme precum confidențialitatea, dezinformarea și răspândirea discursului de ură. | |
Instagram este o platformă de social media fondată în 2010 și deținută de Meta. Aceasta permite utilizatorilor să împărtășească fotografii și videoclipuri cu urmăritorii lor și este populară în rândul utilizatorilor tineri. | |
Mastodon este o platformă de rețea socială federată, ceea ce înseamnă că nu este controlată de o singură entitate sau companie. A fost fondată în 2016 și a câștigat popularitate de atunci față de rețelele sociale centralizate. | |
Nostr (prescurtarea de la Notes and Other Stuff Transfer Protocol) este un protocol de rețea socială descentralizat, deschis și rezistent la cenzură. A fost fondat în 2020 și de atunci a câștigat tracțiune și a atras o comunitate în creștere de dezvoltatori și utilizatori. | |
X este o platformă populară de rețele sociale online fondată în 2006, care permite utilizatorilor să posteze și să interacționeze cu mesaje scurte. Aceasta s-a confruntat cu mai multe provocări și controverse de-a lungul anilor, inclusiv probleme legate de moderarea conținutului, confidențialitatea utilizatorilor și dezinformarea. |
Ne concentrăm pe aceste rețele sociale deoarece, la momentul redactării acestui articol, acestea sunt cele mai populare sau cele mai promițătoare pentru viitor.
Beneficii ale rețelelor sociale
- Marketingul viral prin social media este (în cea mai mare parte) gratuit
- Cu ajutorul marketingului viral, o companie poate ajunge la o mulțime de oameni într-un timp scurt
- Prezența pe rețelele sociale este un parametru pentru optimizarea motoarelor de căutare
Dezvantajele rețelelor sociale
- Nu funcționează pentru toate publicurile țintă (un public de afaceri este mai greu de atins)
- Algoritmii obscuri și banarea din umbră pot face ca mesajele dvs. să nu fie vizibile pentru urmăritori
- Oamenii folosesc rețelele sociale pentru a comunica, publicitatea nu este dorită în majoritatea cazurilor
Activitatea dvs. pe rețelele sociale
Este recomandabil să creați o pagină sau un profil pe diverse rețele sociale. În comunicarea dvs. puteți anunța promoții sau produse noi.
Efectul viral este mai mare atunci când contactele dvs. împărtășesc activitățile dvs. cu propriile lor contacte.
Adăugarea pictogramelor social media pe site-ul dvs. web
- Navigați la Marketing > Rețele sociale
- Introduceți adresele web ale paginilor dvs. de pe rețelele de socializare
- Elegeți locația (subsol sau panou lateral) în care doriți pictogramele
Pentru a elimina pictograma unei rețele sociale, lăsați pur și simplu adresa web goală.
EasyWebshop linkuri către paginile dvs. pe rețelele sociale. Noi nu integrăm scripturi (cum ar fi butoanele Like sau Pixels) care vă urmăresc vizitatorii și le încalcă confidențialitatea.
Pagina urmatoare: Feedback-ul clienților
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență