Produse digitale sau virtuale
Cu acest modul poți oferi produse digitale sau virtuale clienților tăi.
- Software
- Fișiere audio și video
- eBooks, cursuri PDF, prezentări PowerPoint
- Bilete online
- Vânzarea fotografiilor
Clientul tău poate descărca automat produsul după ce plata a fost primită cu succes.
Acesta este un modul expert. Presupunem că ai cunoștințele tehnice necesare sau contactele pentru a găzdui singur fișiere mari.
Fișierele mici pot fi încărcate cu CMS fără a fi nevoie de găzduire separată.
Vânzarea produselor digitale
Pasul 1: activează modulul de produse digitale
Poți găsi modulul de produse digitale la Setări > Opțiuni suplimentare > Produse digitale.
Dacă Produse digitale nu este afișat în meniu, ajustează mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Expert, la Setări > Opțiuni suplimentare > Nivel de experiență al utilizatorului.
Folosește codul MODD pentru a activa modulul.
Pasul 2: adaugă un produs digital
Adaugă un produs nou. Click pe tab-ul Avansat și apoi click pe iconița Produse digitale.
- URL de descărcare
- URL-ul web de unde produsul poate fi descărcat. Ai nevoie de spațiu web pentru aceasta. Acesta poate fi obținut de la ISP-ul tău sau de la un furnizor de găzduire web. Ești liber să alegi furnizorul tău de găzduire web. URL-ul de descărcare nu este niciodată vizibil pentru clienții tăi.
- Nume utilizator și Parolă
- Poti proteja directorul produselor tale digitale cu un dialog de parolă htaccess. Poți introduce aici numele de utilizator și parola. Aceste câmpuri sunt opționale.
Asigură-te că URL-ul de descărcare este un fișier descărcabil. Nu introduce URL-ul unei pagini web, nu va funcționa!
Pasul 3: conectează un furnizor de servicii de plată
După ce o comandă este plasată, starea comenzii este Comandă primită.
După o plată reușită, starea comenzii este Plata primită.
Un furnizor de servicii de plată se ocupă de schimbarea automată a stării comenzii. Astfel, nu trebuie să schimbi manual acest lucru după fiecare comandă.
Testare
Testează configurarea plasând o comandă în propriul tău magazin. Astfel, vei vedea dacă procesul de comandă decurge fără probleme.
Un client poate descărca produsul cu următoarele stări ale comenzii:
- Plata primită
- Finalizată
După plată, clientul poate descărca imediat produsele digitale. Clientul tău poate solicita din nou această pagină prin linkul din e-mailul care confirmă comanda.
Clientul nu va vedea niciodată URL-ul de descărcare. Este un redirect care funcționează doar când clientul este conectat. Aceasta este o măsură de siguranță pentru a preveni ca clientul să împărtășească URL-ul tău de descărcare.
Pagina urmatoare: Sistemul de rezervare Symcalia
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență