Stabilirea costurilor de expediere
Există diverse modalități de a face ca produsele dvs. să ajungă la clienți. Clienții dvs. le pot ridica ei înșiși, puteți livra produsele clienților dvs. sau puteți utiliza un serviciu de expediere sau de livrare.
Costurile de expediere pot fi calculate în prețurile produselor dvs. și, de asemenea, puteți seta costuri de expediere separate. Costul de expediere este determinat de patru parametri:
- Greutatea totală a coșului de cumpărături
- Țara de destinație
- Orașul, provincia sau regiunea geografică de destinație
- Metoda de expediere sau serviciul de livrare utilizat
Puteți seta costurile de expediere la Setări > Costuri de expediere.
Dacă Costuri de expediere nu este afișat în meniu, reglați mai întâi nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat, la Setare > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență a utilizatorului.
Adaugarea costurilor de expediere
Faceți clic pe butonul Noi costuri de expediere pentru a adăuga o nouă regulă de expediere. Puteți adăuga mai multe reguli de expediere, fiecare dintre ele fiind aplicabilă pentru o anumită metodă de expediere, clasă de greutate, țară, regiune geografică sau oraș.
- Țară
- Worldwide: un cost de expediere pentru expedierea oriunde în lume (expediere internațională). Dacă nu există un cost de expediere pentru întreaga lume, clientul poate alege doar dintr-o selecție de țări adăugate.
Țară: un cost de expediere pentru țara selectată. - Cod poștal
- Puteți seta un cost de expediere separat pentru fiecare oraș sau cod poștal / cod poștal. Acest lucru poate fi utilizat, de exemplu, dacă oferiți un cost de transport maritim mai mic pentru clienții dvs. care locuiesc în apropiere. Puteți introduce un cod poștal sau un nume de oraș, dar se recomandă un cod poștal deoarece este mai puțin probabil să fie tastat greșit de către clienții dvs.
Puteți utiliza caracterul wildcard * (asterisc) pentru codurile poștale, orașele sau provinciile care încep sau se termină cu un anumit model. De exemplu: 8* se va aplica tuturor codurilor poștale care încep cu 8.Acest câmp este vizibil numai atunci când există o țară adăugată pentru codul poștal. - Modalitatea de expediere
- Selectați metoda de expediere sau serviciul de livrare. De asemenea, puteți adăuga metode de expediere personalizate. Este recomandat să adăugați o metodă de expediere Primarire în magazin care este disponibilă la nivel global. În acest fel, clienții dvs. vor putea oricând să comande, chiar dacă locuiesc într-o țară în care nu livrați produsele.
- Comentarii
- Un comentariu opțional pentru metoda de expediere. Acesta poate fi, de exemplu, locația de preluare a unui punct de colectare.
- Greutate minimă
- Greutatea minimă pentru costul de expediere, valoarea implicită este 0. Puteți alege dacă doriți să introduceți greutatea în Kilograme sau în Grame În mod implicit, greutățile sunt afișate în unitatea de bază SI Kilogram.
- Greutate maximă
- Greutatea maximă pentru costul de expediere. Dacă nu există un maxim, puteți introduce 100000 astfel încât greutatea coșului de cumpărături să fie întotdeauna mai mică decât acest maxim (cu excepția cazului în care vindeți munți, caz în care veți avea nevoie de un maxim mai mare).
- Preț
- Prețul sau taxa acestui cost de expediere în moneda implicită a magazinului online. În cazul în care se aplică TVA, prețurile de expediere trebuie să includă TVA. Pentru metoda de expediere Primire în magazin se recomandă să setați prețul la 0.
Faceți clic pe Salvare pentru a adăuga regula de expediere. Repetați această procedură pentru a adăuga mai multe metode de expediere, locații și clase de greutate. Puteți utiliza aceleași tarife ca și curierul dvs. sau puteți defini propriile tarife.
Atunci când regulile de expediere se suprapun (de exemplu, din cauza suprapunerii greutăților), în magazinul dvs. va fi afișat cel mai mic cost de expediere pentru fiecare metodă de expediere.
Atunci când există lacune în regulile de expediere (de exemplu, greutăți care nu sunt definite), nu vor fi afișate costuri de expediere în cadrul comenzii. Clienții vor putea întotdeauna să își plaseze comanda, chiar dacă costurile de expediere sunt configurate incorect sau nu sunt definite.
Puteți testa dacă costurile de expediere funcționează conform așteptărilor plasând o comandă de test. După aceea puteți șterge comenzile de test la Management > Comenzi.
Provincii și regiuni
Puteți seta un cost de expediere separat pentru o provincie sau o regiune. În aplicație, un număr de regiuni sunt predefinite, astfel încât nu trebuie să introduceți manual toate codurile poștale. Introduceți următoarele regiuni exact așa cum sunt afișate aici în câmpul Cod poștal.
Provinciile din Belgia
Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Provincie Waals-Brabant, Provincie Vlaams-Brabant, Provincie Antwerpen, Provincie Limburg, Provincie Luik, Provincie Namen, Provincie Henegouwen, Provincie Luxemburg, Provincie West-Vlaanderen, Provincie Oost-Vlaanderen.
Departamente în Franța
Ain, Aisne, Allier, Alpes-de-Haute-Provence, Hautes-Alpes, Alpes-Maritimes, Ardèche, Ardennes, Ariège, Aube, Aude, Aveyron, Bouches-du-Rhône, Calvados, Cantal, Charente, Charente-Maritime, Cher, Corrèze, Corse-du-Sud, Haute-Corse, Côte-d'Or, Côtes-d'Armor, Creuse, Dordogne, Doubs, Drôme, Eure, Eure-et-Loir, Finistère, Gard, Haute-Garonne, Gers, Gironde, Hérault, Ille-et-Vilaine, Indre, Indre-et-Loire, Isère, Jura, Landes, Loir-et-Cher, Loire, Haute-Loire, Loire-Atlantique, Loiret, Lot, Lot-et-Garonne, Lozère, Maine-et-Loire, Manche, Marne, Haute-Marne, Mayenne, Meurthe-et-Moselle, Meuse, Morbihan, Moselle, Nièvre, Nord, Oise, Orne, Pas-de-Calais, Puy-de-Dôme, Pyrénées-Atlantiques, Hautes-Pyrénées, Pyrénées-Orientales, Bas-Rhin, Haut-Rhin, Rhône, Lyon Metropolis, Haute-Saône, Saône-et-Loire, Sarthe, Savoie, Haute-Savoie, Paris, Seine-Maritime, Seine-et-Marne, Yvelines, Deux-Sèvres, Somme, Tarn, Tarn-et-Garonne, Var, Vaucluse, Vendée, Vienne, Haute-Vienne, Vosges, Yonne, Territoire de Belfort, Essonne, Hauts-de-Seine, Seine-Saint-Denis, Val-de-Marne, Val-d'Oise, Guadeloupe, Martinique, Guyane, La Réunion, Mayotte
Regiuni din Spania
Islas Baleares
Regiuni în Olanda
Waddeneilanden
Nu uitați că puteți utiliza și caractere wildcards în câmpul cod poștal în cazul în care regiunea dorită nu este predefinită.
Modificarea sau ștergerea unui cost de expediere
După adăugarea costurilor de expediere, veți vedea o listă cu toate costurile de expediere pe care le-ați adăugat.
Cu ajutorul pictogramelor de editare și ștergere puteți modifica costurile de expediere sau le puteți șterge.
Atunci când ștergeți o țară din costurile de expediere, vor fi șterse și costurile de expediere pentru codurile poștale din acea țară.
Va trebui să confirmați dacă doriți să ștergeți un cost de expediere. Nu este posibil să anulați ștergerea unui cost de expediere. Va trebui să adăugați din nou costul de expediere.
Servicii de livrare
Puteți conecta serviciile de livrare la magazinul dvs. Adresa clienților dvs. va fi trimisă către serviciul de livrare și un colet va fi creat automat. Unele servicii de livrare le permit clienților dvs. să aleagă un punct de colectare pe o hartă.
- Setați metodele de expediere și costurile de expediere după cum doriți
- Navigați la Setări > Mai multe opțiuni > Conexiuni pentru a alege un Serviciu de livrare
- Click pe butonul Adaugă și urmați instrucțiunile pentru a vă conecta
Veți avea nevoie de un cont la serviciul de livrare pentru a primi Credințe API care vă vor permite să vă conectați magazinul dvs. web la serviciul de livrare. Serviciile de livrare disponibile la Conectări pot fi conectate într-un mod ușor de utilizat. De obicei, procesul implică doar copierea și lipirea a două chei pentru a finaliza conexiunea.
Toate conexiunile pentru serviciile de livrare disponibile sunt documentate în wiki:
Este posibil ca un dezvoltator să scrie conexiuni suplimentare pentru serviciile de livrare, la cerere. Puteți contacta-ne pentru o ofertă de preț.
Reducerile de livrare gratuită
Cu funcția reduceri și suprataxe puteți oferi transport gratuit pentru condiții predefinite sau pentru o combinație de condiții.
Câteva exemple:
- Expediere gratuită dacă un client cumpără 50 de euro sau mai mult
- Expediere gratuită în Suedia dacă clientul cumpără cel puțin 3 produse
- Expediere gratuită pentru clienții din grupul Clienți Premium
Sunt posibile și structuri de reduceri mai complexe, dar vă recomandăm să le păstrați simple pentru a nu vă confunda clienții sau pentru a nu oferi din greșeală transport gratuit.
Nu adăugați mai mult de o regulă de reducere pentru transport gratuit. În cele din urmă va deveni o harababură dacă regulile de reducere sunt prea complexe. Serviciul nostru de asistență nu va interveni dacă apar reduceri nedorite atunci când sunt combinate mai mult de 3 reguli de reducere.
Întrebări frecvente despre expediere
- Am primit o comandă fără costuri de expediere
- Vă rugăm să vă asigurați că există un cost de expediere setat pentru greutatea totală a coșului de cumpărături. De exemplu: costurile de expediere sunt setate de la 1Kg la 5Kg. Dar pentru o comandă, greutatea totală poate fi de 0,5Kg sau 15Kg. În acest caz, clientul dvs. nu va vedea costurile de expediere. Adăugați un cost de expediere de la 0Kg la 1Kg și de la 5Kg la 100000Kg.
- Clientul meu nu poate alege o metodă de expediere
- Uneori trebuie îndeplinite anumite condiții înainte de a fi afișată o metodă de expediere. De exemplu: clientul trebuie mai întâi să selecteze țara sau să introducă un cod poștal înainte ca aplicația să poată afișa metodele de expediere disponibile pentru această locație.
- Am primit o comandă, dar costurile de expediere au fost calculate incorect
- De obicei, o regulă privind costurile de expediere este setată incorect. Efectuați exact aceeași comandă de test în magazinul dvs. și urmăriți cum se calculează costurile de expediere. Verificați în interfața de gestionare a expedierii care este setarea aplicabilă și corectați-o dacă este necesar.
- Se afișează un text în gestionarea expedierii: Fără costuri de expediere
- Atunci când există lacune în ponderile de expediere, se va afișa un mesaj de avertizare Nici un cost de expediere. Acest lucru se datorează faptului că această clasă de greutate nu are nicio regulă de expediere. În acest caz, un client poate comanda fără costuri de expediere.Clienții vor putea întotdeauna să comande fără probleme; aplicația nu va bloca o comandă în cazul unei configurări greșite a costurilor de expediere.Este o remediere ușoară: faceți clic pe Icoana editare pentru a adăuga un nou cost de expediere pentru această clasă de greutate. Câmpurile pentru greutăți din formular vor fi deja setate la valorile corecte.
Pagina urmatoare: Reduceri și suprataxe
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență