Contactarea serviciului de asistență

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

Facem tot posibilul pentru a oferi un serviciu de suport pentru clienți de înaltă calitate. Această pagină descrie cum poți obține răspunsuri rapid.

Obținerea unui răspuns rapid

ContactPe pagina Suport poți scrie întrebarea ta, iar asistentul nostru virtual va căuta automat un răspuns. De asemenea, consultă Întrebările frecvente și Documentația. Aceste resurse îți vor oferi cel mai rapid răspuns.

Suport Helpdesk

ContactNu ai găsit răspunsul? Nu ezita să ne contactezi. Dacă ai un cont, conectează-te mai întâi. Apoi poți să ne contactezi folosind formularul de contact.

Folosind această metodă, întrebarea ta va fi răspunsă foarte repede.

Întrebări urgente (Prioritate mare)

ContactDacă este o întrebare urgentă, trimite un bilet de suport prioritar. Cererea ta va primi prioritate față de alte bilete în așteptare.

Pentru suport prioritar, percepem o mică sumă. Iată de ce:

Anterior, clienții noștri puteau alege între prioritate mică, medie și mare. "Urgent" pare să aibă o definiție foarte largă. Din păcate, au fost clienți care au trimis doar bilete de prioritate mare, chiar și pentru întrebări care pot fi găsite în documentație. Din această cauză, biletele cu adevărat urgente erau uneori în așteptare.

Nu este intenția noastră să câștigăm mult din biletele de suport premium (suma este prea mică pentru asta). Scopul este de a oferi un răspuns rapid la problemele urgente, unde suma acționează ca un filtru.

Timp de răspuns

Timpul de răspuns al serviciului nostru de suport este de obicei între câteva minute și câteva ore în zilele lucrătoare, în funcție de cât de ocupat este. Biletele trimise înainte de ora 16:00 sunt aproape întotdeauna răspunse în aceeași zi lucrătoare.

  • Biletele standard sunt răspunse în fiecare zi lucrătoare, inclusiv sâmbăta dimineața
  • Biletele prioritare sunt, de asemenea, răspunse duminica și în zilele de sărbătoare

Serviciul nostru de suport are o politică de utilizare corectă: în caz de abuz, alte bilete primesc prioritate, chiar dacă au fost trimise la o dată ulterioară. În acest fel, putem menține helpdesk-ul rapid, eficient și gratuit.

În aceste situații, un răspuns poate dura mai mult:

  • Când se trimite un număr excesiv de mesaje
  • Când se trimite un număr mare de întrebări care pot fi găsite în documentație sau întrebările frecvente
  • Când se pare că pașii dintr-o soluție anterioară nu au fost citiți sau executați

Timp de răspuns la suport

Întrebări frecvente

Nu pot să trimit doar un e-mail? Care este adresa voastră de e-mail?
Din păcate, nu. Principala rațiune pentru aceasta este că volumul de cereri este prea mare pentru a putea fi tratat eficient prin e-mail. Biletele de suport fac mult mai ușor să legi cererile de un cont și de cererile anterioare.
Pot să vă contactez telefonic?
Consultă răspunsul din FAQ-ul nostru.
Vreau să atașez un screenshot, o fotografie, un logo sau un fișier
Poți atașa fișiere când ești conectat.

Sfaturi pentru a ne contacta

Folosește sistemul intern de suport
Numărul canalelor de contact este limitat. În acest fel, o cerere poate fi gestionată mult mai repede și mai eficient.

Te rugăm să nu răspunzi la e-mailurile automate, adresele de e-mail nu funcționează. Nu folosi forumuri sau rețele sociale: cererile prin aceste canale nu sunt monitorizate de noi.
Descrie problema specific
Software-ul nostru are multe funcții. O cerere se referă de obicei la o parte specifică. Te rugăm să oferi suficiente informații astfel încât să nu fie nevoie să cerem detalii suplimentare pentru a te putea ajuta mai repede.
Pune o întrebare per bilet
Altfel, biletul tău cu mai multe întrebări poate fi în așteptare deoarece una dintre întrebări nu poate fi răspunsă imediat.

Îți mulțumim că ai luat în considerare aceste recomandări. În acest fel, putem menține serviciul nostru de suport rapid, eficient și gratuit.


Pagina urmatoare: Anexa 1: securitate și confidențialitate

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Acest site web nu folosește cookie-uri de urmărire și nu vinde date personale.Termeni și condițiiAcord de confidențialitate 2009 ‑ 2025 EasyWebshop