Marketing
O parte din administrarea unei afaceri este marketingul. Clienții dvs. trebuie să găsească site-ul dvs. web pentru a avea vânzări. Această pagină și paginile următoare descriu cum să atrageți vizitatori și să îi transformați în clienți. La început veți avea puține comenzi, ulterior clienții mulțumiți vă vor asigura un venit stabil.
Gata pentru clienți
Asigurați-vă că catalogul de produse este complet, că aveți un design atractiv al site-ului și că paginile web sunt completate cu informațiile necesare.
- Vizitatori
- Un vizitator este un prospect sau un potențial client care vă vizitează site-ul web și vă vizualizează produsele.
- Clienți
- Vizitatorii devin clienți atunci când comandă produse în magazinul dvs. online.
- Conversii
- O conversie este transformarea unui vizitator într-un client. raportul de conversie este procentul de vizitatori transformați în clienți.
Puteți găsi statisticile vizitatorilor și analiza conversiilor la Dashboard > Analiza vizitatorilor.
Easy Analytics, aplicația de analiză a vizitatorilor a EasyWebshop.
Vă rugăm să rețineți că analiza vizitatorilor nu este complet exactă, dar vă va oferi o impresie bună despre progresul dvs. Dacă site-ul dvs. web este prezentat în cadrul unei prezentări pentru 200 de persoane, veți vedea doar o singură vizită a computerului care accesează site-ul dvs. web. În schimb, unele persoane vor fi numărate de mai multe ori dacă vizitează site-ul dvs. web utilizând mai multe dispozitive sau un VPN. Filtrăm majoritatea roboților de spam, dar unii au un comportament foarte uman și nu se pot distinge. Site-ul dvs. web este accesibil la nivel global și pentru toată lumea: nu blocăm niciodată vizitatorii din anumite zone geografice, deoarece ar putea însemna că am bloca și utilizatorii VPN.
Este important să investiți suficient timp pentru a vă promova magazinul online. Următoarele sfaturi și pagini vă vor ajuta pe drumul dumneavoastră.
Tipuri și sfaturi pentru comercializarea magazinului dvs. online
- Un nume de domeniu bun
- Alegeți un nume de domeniu ușor de tastat și ușor de reținut Evitați utilizarea caracterelor speciale și a numerelor dacă acestea nu fac parte din numele afacerii dumneavoastră. Păstrați-vă numele de domeniu cât mai scurt posibil, ceea ce poate fi dificil din cauza ocupanților ilegali de domenii. Puteți conecta mai multe nume de domenii la site-ul dvs. web.
- Atrageți vizitatori
- Aveți nevoie de vizitatori în primul rând. Nu pentru că aveți un site web vizitatorii vor veni în mod natural. Înregistrați-vă site-ul web la paginile de pornire pe internet, rugați prietenii, partenerii de afaceri și alți antreprenori să pună un link către site-ul dvs. web și fiți prezent pe forumurile web și rețelele sociale. Mai multe linkuri de calitate către site-ul dvs. web înseamnă o mai bună clasare în motoarele de căutare precum Google și Bing. Acest lucru va oferi din nou vizitatori suplimentari - gratuit.
- Anunțați cu publicul țintă potrivit
- Dacă faceți publicitate, online sau offline, asigurați-vă întotdeauna că anunțurile dvs. ajung la publicul țintă potrivit. Segmentați anunțurile în funcție de interes, tipul de client, geografic, pe grupe de vârstă și/sau pe sexe.
- Creați cărți de vizită
- Puneți numele domeniului dvs. pe cărțile de vizită, broșurile, fațada magazinului, mașina companiei și alte materiale promoționale. Puteți gera un cod QR de la o adresă URL dacă doriți să faceți un deep link la o adresă web lungă.
- Un aspect profesional
- Cu EasyWebshop, puteți personaliza singur aspectul site-ului dvs. web. Puteți să vă faceți site-ul web la fel de frumos (sau la fel de urât) pe cât doriți. Asigurați-vă că aveți un site web cu aspect profesional, care creează încredere. Rămâneți consecvent cu fonturile și culorile, evitați fundalurile aglomerate și neclare. Logo-ul dvs. ar trebui să fie vizibil în partea de sus. Evitați greșelile de ortografie, literele majuscule, lipsa de punctuație sau mai multe semne de exclamare unul după altul.
- Toate informațiile sunt accesibile
- Care sunt opțiunile de plată? Când vor fi livrate produsele mele? Care sunt condițiile? Care sunt orele de deschidere ale magazinului fizic? Vizitatorii dvs. ar trebui să poată găsi aceste informații pe site-ul web.
- Colectare ușoară
- Magazinul dvs. web este optimizat pentru un checkout fără probleme pentru conversie maximă. Păstrați-l în acest fel: fiecare caracteristică suplimentară pe care o adăugați va face mai dificil pentru clienții dvs. să comande.
- Oferiți produse bune la prețul corect
- Faceți o cercetare de piață. Asigurați-vă că produsele sau serviciile dvs. oferă valoare și comparați prețurile în cadrul industriei dvs. Vizitatorii dvs. vor face și ei acest lucru și, în mod natural, vor achiziționa produsul la cel mai mic preț. Produsele dvs. sunt mai scumpe? Spuneți-le vizitatorilor dvs. de ce. Mai multă calitate, servicii mai bune?
- Oferiți un serviciu excelent pentru clienți
- Clienții dvs. ar trebui să aibă o modalitate ușoară de a vă contacta și de a obține răspunsurile pe care le doresc. Magazinul dvs. online are încorporat un formular de contact cu protecție împotriva spam-ului. Nu vă publicați adresa de e-mail pe site-ul dvs. web: după ceva timp veți primi o mulțime de spam și e-mailuri de phishing.
- Mențineți costurile de expediere scăzute
- Odată ce vizitatorii dvs. au adăugat produsele în coșul de cumpărături, evident că doriți ca aceștia să își finalizeze comanda. Evitați surprizele neplăcute, cum ar fi costurile ridicate de expediere, suprataxele sau taxele suplimentare de procesare. Vizitatorii își vor anula comanda din aceste motive. Luați în considerare oferirea expediere gratuită de la o anumită valoare a comenzii.
- Oferiți mai multe metode de plată
- Clienții dvs. ar trebui să aibă posibilitatea de a alege între minimum 4 metode de plată diferite. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Coșul de cumpărături de pe magazinul dvs. online oferă o estimare a costurilor de expediere și o listă a metodelor de plată disponibile înainte ca clientul să fie nevoit să introducă orice date.
- Oferiți reduceri
- O reducere pentru o a doua comandă, un produs cadou, reduceri de cantitate și transport gratuit începând de la o anumită sumă de achiziție oferă un stimulent suplimentar pentru a plasa o comandă.
- Gătiți clienți obișnuiți
- Atragerea de noi clienți costă bani. Este mult mai ieftin să vă faceți clienții actuali să cumpere din nou. Furnizați liste de dorințe și un trimiterea de buletine informative cu promoții pentru o relație de durată cu clienții. Și, bineînțeles, mergeți pentru un serviciu excelent, astfel încât clienții dvs. să se întoarcă, să lase comentarii pozitive și să ofere cuvânt din gură.
- Patiența
- Gândiți pe termen lung, nu vă așteptați la rezultate imediate. Construirea unei afaceri nu se întâmplă peste noapte. Magazinul dvs. web utilizează cele mai recente tehnici pentru rezultate optime în motoarele de căutare. Este însă nevoie de timp pentru a obține poziții bune. Multe webshop-uri au cu adevărat succes abia după 3 ani.
Pagina urmatoare: Optimizarea motoarelor de căutare
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență