Cartea de oaspeți
Cartea de oaspeți permite vizitatorilor sau clienților tăi să lase un mesaj pe site-ul tău. Deși cărțile de oaspeți nu sunt la fel de populare astăzi cum erau în anii 1990, este totuși o caracteristică pe care ne place să o oferim utilizatorilor noștri.
Vei primi o notificare prin email când cineva adaugă un mesaj nou în cartea de oaspeți. Din motive de siguranță, mesajul nu va fi vizibil imediat pe site-ul tău, ci doar după ce îl accepți.
Cartea de oaspeți utilizează diverse mecanisme de protecție împotriva spamului pentru a ajuta la menținerea mesajelor nedorite la un minim.
- Navighează la Setări > Opțiuni suplimentare > Cartea de oaspeți
- Fă clic pe Activează
- O nouă pagină Cartea de oaspeți va fi adăugată automat la CMS pentru fiecare limbă a site-ului tău
Dacă Cartea de oaspeți nu este afișată în meniu, schimbă mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Avansat, la Setări > Opțiuni suplimentare > Nivel de experiență al utilizatorului.
Acceptarea unui mesaj în cartea de oaspeți
- Derulează la mesajul pe care vrei să-l accepți și fă clic pe butonul Confirmă
Ștergerea unui mesaj din cartea de oaspeți
- Derulează la mesajul pe care vrei să-l ștergi și fă clic pe butonul Șterge
Modificarea paginii cărții de oaspeți
- Navighează la Management > CMS
- Selectează pagina cărții de oaspeți în limba dorită
- Poti acum să adaugi un text de introducere sau un text de subsol pe pagina cărții de oaspeți
Nu elimina cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK], altfel intrările din cartea de oaspeți nu vor mai fi vizibile.
Dacă dorești, poți adăuga cartea de oaspeți pe o altă pagină a magazinului tău online.
- Navighează la Management > CMS
- Selectează pagina dorită
- Introdu cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK] (litere mari!) în locul în care cartea de oaspeți ar trebui să fie afișată
Ștergerea cărții de oaspeți
- Navighează la Setări > Module > Cartea de oaspeți
- Fă clic pe Dezactivează
- Navighează la Management > CMS
- Selectează pagina cărții de oaspeți în limba dorită
- Fă clic pe Șterge
- Repetă pentru fiecare limbă dacă magazinul tău este multilingv
Întrebări frecvente despre cartea de oaspeți
- Cartea de oaspeți a dispărut
- Creează o nouă pagină CMS și adaugă cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK] în antet.
- Un mesaj pe care vizitatorul meu l-a adăugat nu este afișat
- Mesajele noi trebuie acceptate manual. Poți face acest lucru la Setări > Opțiuni suplimentare > Cartea de oaspeți. Fă clic pe butonul de confirmare dacă vrei să accepți un mesaj.
Pagina urmatoare: Contactarea serviciului de asistență
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență