Cartea de oaspeți
Cartea de oaspeți permite vizitatorilor sau clienților tăi să lase un mesaj pe site-ul tău. Deși cărțile de oaspeți nu sunt la fel de populare astăzi cum erau în anii 1990, este totuși o caracteristică pe care ne place să o oferim utilizatorilor noștri.
Vei primi o notificare prin email când cineva adaugă un mesaj nou în cartea de oaspeți. Din motive de siguranță, mesajul nu va fi vizibil imediat pe site-ul tău, ci doar după ce îl accepți.
Cartea de oaspeți utilizează diverse mecanisme de protecție împotriva spamului pentru a ajuta la menținerea mesajelor nedorite la un minim.

- Navighează la Setări > Opțiuni suplimentare > Cartea de oaspeți
 - Fă clic pe Activează
 - O nouă pagină Cartea de oaspeți va fi adăugată automat la CMS pentru fiecare limbă a site-ului tău
 
Dacă Cartea de oaspeți nu este afișată în meniu, schimbă mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Avansat, la Setări > Opțiuni suplimentare > Nivel de experiență al utilizatorului.
Acceptarea unui mesaj în cartea de oaspeți
- Derulează la mesajul pe care vrei să-l accepți și fă clic pe butonul Confirmă
 
Ștergerea unui mesaj din cartea de oaspeți
- Derulează la mesajul pe care vrei să-l ștergi și fă clic pe butonul Șterge
 
Modificarea paginii cărții de oaspeți
- Navighează la Management > CMS
 - Selectează pagina cărții de oaspeți în limba dorită
 - Poti acum să adaugi un text de introducere sau un text de subsol pe pagina cărții de oaspeți
 
Nu elimina cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK], altfel intrările din cartea de oaspeți nu vor mai fi vizibile.
Dacă dorești, poți adăuga cartea de oaspeți pe o altă pagină a magazinului tău online.
- Navighează la Management > CMS
 - Selectează pagina dorită
 - Introdu cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK] (litere mari!) în locul în care cartea de oaspeți ar trebui să fie afișată
 
Ștergerea cărții de oaspeți
- Navighează la Setări > Module > Cartea de oaspeți
 - Fă clic pe Dezactivează
 - Navighează la Management > CMS
 - Selectează pagina cărții de oaspeți în limba dorită
 - Fă clic pe Șterge
 - Repetă pentru fiecare limbă dacă magazinul tău este multilingv
 
Întrebări frecvente despre cartea de oaspeți
- Cartea de oaspeți a dispărut
 - Creează o nouă pagină CMS și adaugă cuvântul cheie [WEBSHOP_GUESTBOOK] în antet.
 - Un mesaj pe care vizitatorul meu l-a adăugat nu este afișat
 - Mesajele noi trebuie acceptate manual. Poți face acest lucru la Setări > Opțiuni suplimentare > Cartea de oaspeți. Fă clic pe butonul de confirmare dacă vrei să accepți un mesaj.
 
Pagina urmatoare: Contactarea serviciului de asistență
- Introducere
 - Managementul produselor
 - Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
 - Metode de plată și furnizori de servicii de plată
 - Facturi și termeni și condiții
 - Stabilirea costurilor de expediere
 - Reduceri și suprataxe
 - Înregistrarea și transferul de nume de domenii
 - Magazin multilingv
 - Conectarea la platforme externe
 - Adrese web personalizate
 - Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
 - E-mailuri automate către clienți
 
 - Proiectarea unui aspect frumos
 - Gestionarea comenzilor
 - Marketing
 - Module
- Copii de rezervă și exportul de date
 - E-mail și web mail
 - Conturi de administrator
 - Fotografii de înaltă calitate
 - Autentificare cu doi factori
 - Etichete
 - Meta tags - Verificarea site-ului
 - Chat live
 - Prezentare de diapozitive
 - Analiza vizitatorilor - Google Analytics
 - Filtre
 - Punct de vânzare (POS)
 - Câmpuri de formular
 - Produse digitale sau virtuale
 - Sistemul de rezervare Symcalia
 - Cartea de oaspeți
 
 - Contactarea serviciului de asistență