Variante de produs, personalizare și culori

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

ProduseImaginați-vă că aveți un produs cu mai multe variante de culoare, tip sau dimensiune. În loc să adăugați produse separate, puteți utiliza variații, personalizarea produsului și culori pentru fiecare produs.

Navigați la Management > Produse, adăugați un produs nou sau selectați un produs pentru a-l edita și faceți clic pe fila Avanțat.

Gestionare avansată a produselor Gestionare avansată a produselor

Variații (în unele aplicații denumite Proprietăți sau Dimensiuni)
Variațiile au fiecare un cod de articol propriu. Ele sunt efectiv produse individuale care pot varia în ceea ce privește prețul, greutatea și stocul.
Ele sunt însă atașate unui produs și nu apar niciodată în categorii sau liste de produse.

De exemplu: un tricou de mărime medie este diferit de un tricou de mărime mare și are un stoc separat.
Personalizarea produsului (se numea înainte Parametrii)
Cu personalizarea produselor, clienții dvs. pot personaliza produsele dvs. în funcție de dorințele lor.
Codul articolului, prețul și stocul produsului rămân aceleași indiferent de personalizare.

De exemplu: un text pe un tricou poate fi o personalizare.
Culoare
Culorile sunt, de fapt, la fel ca și personalizarea produsului, dar pot fi setate într-un mod foarte ușor de utilizat. Această caracteristică este adăugată deoarece personalizarea produselor poate fi complicată pentru utilizatorii noi.

De exemplu: un client poate alege culoarea unui tricou într-un mod ușor de utilizat.

Clienții dvs. pot alege variantele, personalizarea produsului și culorile pe pagina de detalii a produsului. Aceasta este pagina care apare după ce faceți clic pe produs în categorie (lista de produse) și înainte de coșul de cumpărături.

Variații

Exemplu de variații

Variațiile pot fi utilizate pentru produsele care există în diferite dimensiuni, forme sau tipuri. De exemplu, mărimi de îmbrăcăminte:

  • Small
  • Mediu
  • Large
  • Extra Large

Sau pentru un produs care oferă posibilitatea de a include un serviciu suplimentar:

  • Scaun de birou: € 149
  • Scaun de birou + asamblare: € 179

Adaugarea de variații la un produs

  • Click pe pictograma Variații
  • Click pe butonul Adaugați o nouă variație

Veți vedea acum un nou formular de produs cu câmpuri portocalii. Doar cod articol este un câmp obligatoriu. Toate câmpurile care nu au fost completate vor avea aceleași valori ca și produsul principal.

  • Nu uitați să faceți clic pe Salvare când ați terminat

Variațiile sunt atașate produsului principal. Ele nu sunt niciodată afișate în categorii, liste de produse, rezultate de căutare sau în rezultatele filtrelor. Folosiți categorii și subcategorii dacă doriți ca clienții dvs. să vă găsească produsele în listele de produse.

Folosiți coduri de articol unice pentru variantele dvs., la fel cum faceți pentru produse. În acest fel veți ști ce variantă a fost achiziționată în urma unei comenzi. De asemenea, variațiile pot fi actualizate cu ajutorul funcției de import și al API și au nevoie de coduri de articol unice pentru acest lucru.

Produsul principal este, de asemenea, un produs pe care clientul îl poate achiziționa. Dacă nu doriți acest lucru, puteți schimba statutul produsului principal în Clientul trebuie să aleagă mai întâi o variație În acest fel, nu există un buton pentru a adăuga produsul principal în coșul de cumpărături. Asigurați-vă că acordați variațiilor produsului dvs. un statut de produs diferit, altfel va avea același statut ca și produsul principal.

Dacă lista de produse este setată la modul de afișare "Detaliat", "Listă" sau "Listă fără fotografii", clientul are posibilitatea de a adăuga produsul în coșul de cumpărături direct din lista de produse, sărind peste pagina de detalii a produsului. În cazul în care clientul trebuie să aleagă mai întâi o variantă, în listele de produse nu va fi afișat niciun buton "Adaugă în coș".

Modificarea unei variante

Metoda 1
Metoda rapidă de editare a variațiilor constă în simpla actualizare a codului articolului, a denumirii (în limba curentă), a prețului și a stocului în tabelul de culoare portocalie care apare după adăugarea de variații. Faceți clic pe butonul Salvare de mai jos când ați terminat.
Metoda 2
Dați clic pe Icoana de editare din partea dreaptă a tabelului de variații. Acum puteți edita toate câmpurile din variație. Culoarea formularului se schimbă în portocaliu pentru a indica faptul că este vorba de o variație și nu de un produs principal.

Editarea variațiilor de produs

Ștergerea unei variații

Dați clic pe Icoana de ștergere din partea dreaptă a tabelului de variații și confirmați că doriți să ștergeți variația.

Atenție: nu este posibil să restaurați sau să reveniți la o variație ștearsă. Trebuie să o adăugați din nou dacă o doriți înapoi.

Afișarea variațiilor în format listă sau într-un meniu derulant

  • Navigați la Setări > Setări magazin
  • Derulați în jos până la secțiunea Pagina de detalii a produsului
  • Puteți modifica opțiunea Layout
ValoareRezultat
Variații: listăSe afișează o listă clară a variațiilor. Vizitatorii dvs. pot adăuga imediat produsul în coșul de cumpărături.
Variații: meniu derulantVariantele produsului sunt afișate într-un mod compact într-un meniu derulant. Vizitatorii dvs. pot selecta varianta dorită în acest meniu.

Schimbă "Select ..." în "Choose your size"

Acest lucru se aplică numai la meniul derulant (vezi secțiunea de mai sus).

  • Selectați produsul și editați variația
  • Modificați Titlul meniului derulant: acesta poate fi setat pentru fiecare limbă

Setarea titlurilor variației

Dacă doriți să adăugați mai multe variații, asigurați-vă că Titlul meniului derulant rămâne identic. Dacă nu este cazul, veți crea un nou meniu derulant.

Mixarea variațiilor cu alte caracteristici

Puteți utiliza variații cu toate caracteristicile produsului și le puteți utiliza în combinație, cu excepția etichetelor produselor. Variațiile sunt atașate unui produs și nu unei categorii sau liste de produse, iar etichetele se aplică la listele de categorii și produse.

Variațiile sunt, de asemenea, compatibile cu funcția de import, cu actualizarea în masă a produselor și cu API, dar nu și cu funcția de copiere a produselor.

Sub variații

Variațiile pot avea subvariații Ele pot avea și alte caracteristici ale produsului. Atunci când câmpurile sunt goale, acestea vor primi valoarea produsului părinte sau a produsului de mai sus.
De exemplu, îi puteți permite clientului dvs. să aleagă între Cotton sau Poliester și apoi să aleagă între mărimi.

Nu vă recomandăm să folosiți subvariante, deoarece acest lucru poate deveni rapid confuz pentru clienții dvs. Categoriile și subcategoriile sunt mult mai ușor de utilizat. De asemenea, puteți utiliza un amestec de (sub)categorii, variații și personalizare a produselor. Gândiți-vă din perspectiva clientului dvs. care este cel mai simplu mod de a găsi un produs. Dacă îi îngreunați prea mult situația, nu vor cumpăra și probabil că nici nu se vor deranja să vă contacteze.

Personalizarea produsului

Personalizarea produsului poate fi utilizată pentru a personaliza un produs. Poate fi vorba de un text pe un tort, un pantof, dimensiunile lentilelor de contact sau o opțiune pentru ambalarea unui cadou. Parametrii sunt caracteristici personalizate ale produsului dvs. care sunt alese de clientul dvs.

Personalizarea produsului nu afectează prețul unui produs. Dacă doriți un preț separat pentru fiecare personalizare, utilizați în schimb variații.

Adaugarea de opțiuni de personalizare la un produs

  • Click pe pictograma Personalizare produs
  • Click pe butonul Adaugă

Apare o fereastră pop-up cu un formular care vă permite să adăugați o opțiune de personalizare a produsului.

Personalizare produs

Limba
Selectați limba în care va fi redactat textul pentru personalizarea produsului. Trebuie să repetați acest lucru pentru fiecare limbă a magazinului dvs. web. Personalizarea produsului poate fi diferită în funcție de limbă, dar se recomandă să rămână consecventă în fiecare limbă.
Obiect
Căsuța de text - permite clienților dvs. să introducă un text.
Checkbox - permite clienților dvs. să bifeze o opțiune. Se pot bifa mai multe opțiuni.
Botoane radio - permite clienților dvs. să selecteze o opțiune. Poate fi selectată o singură opțiune.
Meniu derulant - în esență, același lucru ca un buton radio, dar un meniu derulant consumă mai puțin spațiu.
Descriere - un câmp de descriere. Acesta nu permite clientului să introducă nimic. Este folosit doar pentru a furniza informații.
Nume
Un nume (sau un text) opțional care trebuie să apară înaintea câmpului. Alegeți un nume adecvat pentru ca clientul dvs. să înțeleagă pentru ce este câmpul.
Opțiuni
Pentru casetele de selectare, butoanele de selectare și meniurile derulante, acest câmp apare și vă permite să adăugați opțiuni la obiect.
Utilizați Icoana Plus pentru a adăuga mai multe opțiuni.
Valoare implicită
Un text opțional care este precompletat în câmp. Pentru casetele de selectare, butoanele de selecție și meniurile derulante, aceasta poate fi opțiunea selectată implicit.
Necesar
Bifați această casetă dacă clientului i se cere să introducă o valoare sau să selecteze o opțiune.Aveți grijă cu această opțiune. A face câmpurile obligatorii face ca achiziționarea produsului să fie mai dificilă. Este posibil să pierdeți unii clienți dacă li se pare prea dificil să completeze câmpul.

Parametrii produsului sunt afișați pe pagina de detalii a produsului. Clientul îi poate introduce sau selecta înainte de a adăuga produsul în coșul de cumpărături.

  • Există, de asemenea, un modul checkout fields care poate fi folosit pentru a afișa câmpurile de formular în timpul procesului de plată.

Dacă lista de produse este setată la modul de afișare "Detaliat", "Listă" sau "Listă fără fotografii", clientul are posibilitatea de a adăuga produsul în coșul de cumpărături direct din lista de produse, sărind peste pagina de detalii a produsului. În cazul în care clientul trebuie să introducă mai întâi personalizarea produsului, în listele de produse nu va fi afișat niciun buton "Adaugă în coș".

Modificarea opțiunilor de personalizare a produsului

Dați clic pe Icoana de editare din partea dreaptă a tabelului de personalizare a produsului.

Cu ajutorul butonului Expert este posibilă copierea unei personalizări anterioare. Utilizați o regulă de personalizare existentă ca exemplu și folosiți același format pentru adăugarea de noi personalizări. Cu ajutorul acestei funcții de expert, puteți, de asemenea, să copiați personalizări pentru alte produse fără a fi nevoie să utilizați formularul de fiecare dată.

Ștergerea opțiunilor de personalizare a produselor

Dați clic pe Icoana de ștergere din partea dreaptă a tabelului de personalizare a produsului și confirmați că doriți să ștergeți opțiunea.

Atenție: nu este posibil să restaurați sau să anulați ștergerea unei opțiuni de personalizare a produsului șterse. Trebuie să o adăugați din nou dacă o doriți înapoi.

Colori

  • Click pe pictograma Colors
  • Selectați culorile din care doriți ca clientul să poată alege
  • Click pe Salvare

Deoarece există un număr mare de culori disponibile, fereastra are bare de defilare. Nu uitați să derulați în jos.

Culorile disponibile sunt cele 256 de culori Web Safe Colors. Dacă culorile predefinite sunt prea limitate sau dacă doriți să stabiliți un preț diferit pentru fiecare culoare, puteți folosi în continuare variațiile sau personalizarea produsului pentru a permite clienților dvs. să aleagă o culoare.

Culori cu parametri

Culori cu parametri


Pagina urmatoare: Reduceri de cantitate și prețuri pentru grupuri de clienți

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact