E-mailuri automate către clienți

Aumentar textoReduzir texto

Mail clientE-mailurile automate sunt e-mailurile care sunt trimise de pe site-ul dvs. către clienții dvs.

  • E-mailul pe care îl primește un client după ce a plasat o comandă
  • E-mailul pe care îl primește un client după trimiterea formularului de contact
  • E-mailul cu invitația de a scrie un recenzii

Captură de ecran e-mailuri automate

Personalizarea e-mailurilor automate

  • Navigați la Setări > Mai multe opțiuni > Emailuri automate

Dacă în meniu nu este afișat E-mailuri automate, reglați mai întâi nivelul de experiență a utilizatorului la Avanțat, la Setări > Mai multe opțiuni > Nivel de experiență a utilizatorului.

  • Dacă magazinul dvs. web este multilingv, selectați limba dorită cu ajutorul filelor
  • Selectați e-mailul pe care doriți să îl personalizați
  • Acum puteți modifica Subiect și Conținutul e-mailului

Emailurile vor fi întotdeauna trimise de la Numele magazinului online <no-reply@easywebshop.com> Puteți schimba de la numele - aceasta este partea pe care o vor vedea clienții dumneavoastră - la setăriwebshop Nu puteți schimba de la adresa de e-mail: dacă e-mailurile sunt trimise de la o adresă care nu se află pe serverele noastre de e-mail, serverul de e-mail destinatar va respinge e-mailul.

Vă rugăm să rețineți că aproape toți clienții de e-mail nu afișează imaginile în mod implicit, ca măsură de securitate. Destinatarul trebuie să dea permisiunea explicită de a afișa imagini.

Evitați să utilizați hiperlinkuri în e-mailuri ori de câte ori este posibil: unele filtre de spam vor bloca e-mailurile cu hiperlinkuri în ele.

Utilizarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie vă permit să folosiți date variabile despre clienți în e-mailurile dvs.

KeywordResultDe utilizat cu
[CUSTOMER_FIRSTNAME]Numele clientuluiComenzi, Formular de contact, Recenzii, Facturi, Buletine informative, Liste de dorințe
[CUSTOMER_LASTNAME]Numele de familie al clientuluiComenzi, Formular de contact, Recenzii, Facturi, Buletine informative, Liste de dorințe
[ORDER_CODE]Cod unic de comandăComenzi, Recenzii, Facturi
[ORDER_REFERENCE]Referința dvs. (dacă este setată)Ordine, Facturi
[ORDER_PAYMENTURL]URL-ul pentru plata onlineComenzi, Facturi
[ORDER_DESCRIPTION]Datele și comentariile comenziiComenzi, Facturi
[REVIEW_INVITATION_URL]Link de invitație pentru scrierea unei recenziiRecenzii
[PRODUCT_NAME]Numele produsuluiListe de dorințe
[PRODUCT_STATUS]Starea produsuluiListe de dorințe
[PRODUCT_PRICE]Prețul produsuluiListe de dorințe
[PRODUCT_URL]Adresa web (URL) a produsuluiListe de dorințe

Un exemplu:

Stimate [CUSTOMER_FIRSTNAME]

Starea comenzii dvs. la All4You.be s-a schimbat. Noul statut al comenzii este :
Plata primită

Comanda dvs. a primit următoarea referință:
[ORDER_REFERENCE]

Detaliile comenzii dvs. sunt:
[ORDER_DESCRIPTION]

Nu mai este posibil să vă adresați clienților în mod formal (de exemplu, "Stimată doamnă Smith"). Folosirea genurilor a dus la discuții cu încărcătură politică la suportul nostru și preferăm ca aplicația noastră să rămână neutră. Astfel, genul clienților dvs. nu este niciodată întrebat în timpul procesului de checkout și în formulare.

Puteți testa dacă e-mailurile sunt afișate așa cum doriți prin plasarea unei comenzi de test sau a unei cereri de contact în magazinul dvs. web.


Pagina urmatoare: Proiectarea unui aspect frumos

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Termeni și condiții Acord de confidențialitate 2009 ‑ 2024 EasyWebshop