Actualizare API și noul Summer of Web Design
16 Iunie 2025, 15:00
Luna trecută, am implementat cu succes noul nostru API. Această nouă actualizare este acum stabilă și face mult mai ușoară crearea de conexiuni cu platforme externe.
- Conectare la furnizori de servicii de plată
- Conectare la servicii de livrare
- Conectare la software POS, local și în cloud
- Import de produse de la furnizori sau angrosiști
- Export de produse către site-uri de comparație
- Conectare la software de facturare
- Conectare la software CRM
- Conectare la software de management logistic
În plus, pot fi adăugate acum noi funcționalități personalizate:
- Actualizare stoc (inventar) în timp real
- Acceptarea sau respingerea clienților pe baza anumitor criterii
- Exportul comenzilor în timp real pentru drop shipping
- Exportul clienților pentru aplicații de newsletter
- Exportul datelor pentru rapoarte și analize
- Crearea de conexiuni care instalează widget-uri HTML/JavaScript/CSS printr-un singur click
- Crearea de rapoarte personalizate pentru inventar, comenzi, clienți și vânzări
Conexiunile la API-ul nostru pot fi realizate rapid și ușor cu ajutorul codului generat de AI. Acest lucru elimină o barieră financiară majoră pentru utilizatorii care doresc să creeze singuri conexiunile. Este de asemenea posibil să angajați un dezvoltator extern sau să ne solicitați dezvoltare personalizată în timpul Summer of Web Design.
Summer of Web Design
Începând cu 21 iunie 2025, vom organiza pentru a treia oară Summer of Web Design. Pe parcursul lunilor de vară, alocăm timp de dezvoltare individual fiecărui utilizator pentru a implementa funcționalități noi la cerere.
Cu noul API, posibilitățile au devenit nelimitate și pot fi adăugate funcționalități mai avansate. Dacă există o funcție pe lista de actualizări pe care v-ați dorit-o mereu, dar nu există suficient interes din partea altor utilizatori, acesta este momentul potrivit să solicitați o ofertă de preț.
Continuăm de asemenea să oferim servicii de web design, în cazul în care doriți o reproiectare completă a site-ului personalizată pentru afacerea dumneavoastră.
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență