Actualizarea Wishlists este gata
12 Martie 2024, 9:00
Listele de dorințe permit clienților dvs. să salveze articolele care le plac, dar poate că nu sunt pregătiți să le cumpere imediat. Aceste cărucioare de cumpărături virtuale oferă mai multe beneficii atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți.
Unul dintre principalele avantaje ale utilizării unei liste de dorințe este factorul de conveniență. Cu o listă de dorințe, clienții dvs. pot adăuga rapid produsele dorite în colecția lor și le pot revizita mai târziu, când sunt pregătiți să ia o decizie de cumpărare.
Puteți găsi această nouă funcție la Marketing > Lista de dorințe.
Gestionarea listei de dorințeDocumentație
Oportunități de marketing
Pentru dvs. ca retailer, listele de dorințe prezintă oportunități valoroase de marketing. Puteți adapta campaniile promoționale, oferind reduceri țintite și oferte speciale pentru a încuraja conversiile din articolele de pe lista de dorințe în achiziții reale.
Funcția de listă de dorințe încurajează vizitele repetate la webshop, promovând relații pe termen lung cu clienții dvs. Pe măsură ce clienții continuă să actualizeze și să rafineze listele lor de dorințe în timp, ei rămân implicați chiar dacă nu fac achiziții imediate. Această interacțiune continuă crește probabilitatea vânzărilor viitoare și sporește loialitatea generală a clienților.
Compatibilitate mobilă
Listele de dorințe sunt prietenoase cu dispozitivele mobile: această funcționalitate funcționează pe mai multe platforme, inclusiv smartphone-uri și tablete. Asigură că clienții dvs. pot gestiona convenabil articolele salvate, indiferent de locul în care se află sau de dispozitivul pe care preferă să-l folosească.
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență