Am primit un e-mail pentru a-mi reînnoi magazinul, dar tocmai am plătit pentru el
Trimitem memento-uri de reînnoire cu 30 de zile, 14 zile și 7 zile înainte, iar un ultim memento cu 3 zile înainte de data expirării.
Acest lucru se datorează faptului că unii comercianți sunt în vacanță pe parcursul a trei săptămâni. În acest fel, magazinul lor web nu va fi comutat din greșeală înapoi la versiunea gratuită și numele lor de domeniu nu va fi pus în carantină.
Dacă plătiți prima actualizare pentru o lună, veți primi un e-mail a doua zi cu instrucțiuni pentru reînnoire. Nu vă faceți griji, există încă suficient timp. Magazinul web și numele de domeniu inclus rămân active până la data expirării.
Vă rugăm să nu așteptați până în ultima zi
Este posibil ca plata dvs. să fie primită de noi mai târziu, de exemplu atunci când plătiți prin transfer bancar. Magazinul dvs. web se reînnoiește la data expirării, astfel încât să nu plătiți niciodată prea mult făcând o reînnoire anticipată.
- Introducere
- Managementul produselor
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență