Copii de rezervă și exportul de date

Mări dimensiunea textuluiReducerea textului

Modul de backupEasyWebshop are un sistem intern de backup. Astfel, toate datele din toate magazinele sunt salvate automat. În plus, poți crea un backup și să-l salvezi pe hard disk-ul tău. Astfel, ai întotdeauna datele stocate local.

EasyWebshop export

Acest modul poate fi găsit la Setări > Module > Backup / Export.

Dacă Backup / Export nu este afișat în meniu, ajustează mai întâi nivelul de experiență al utilizatorului la Avansat, la Setări > Nivel de experiență al utilizatorului.

Utilizarea acestei funcții este foarte ușoară:

  • Alege secțiunea (produse, clienți, comenzi, setări, ...)
  • Alege intervalul de date
  • Alege formatul fișierului (CSV, HTML5, OSD, XML)
  • Click pe Descarcă

Un backup îți oferă o plasă de siguranță suplimentară, astfel încât să nu pierzi niciodată datele tale. De asemenea, poți folosi datele pentru a importa produse într-un nou magazin.

Fotografiile și fișierele produselor pe care le încarci în EasyWebshop nu sunt incluse în acest backup. Acest lucru se datorează faptului că transferul de date ar fi prea mare pentru magazinele cu mii de produse. Se recomandă să păstrezi aceste informații în stocarea ta locală după ce le-ai încărcat în EasyWebshop.

Limite

Numărul maxim de articole pe export este de 1.000 de articole. Exportul a mai multor articole printr-o interfață web nu este optim și poate cauza blocarea browserului web dacă nu există suficient RAM. Pentru fișiere mari în care fișierul de export conține mai mult de 1.000 de articole, poți restrânge intervalul de date astfel încât exportul să poată fi descărcat în mai multe fișiere. Poți apoi să fuzionezi fișierele ulterior.

Se poate face un export pe minut.

Dacă trebuie să exporți multe date zilnic, este mai bine să automatizezi acest proces folosind EasyWebshop API. Pentru datele în timp real ale comenzilor, funcția API Push este cea mai potrivită: aceasta trimite o cerere HTTPS după fiecare comandă din magazinul online și prin aplicația POS.

Întrebări frecvente despre backup-uri și exporturi

Backup-ul este incomplet
Când exporți, practic toate datele pot fi extrase din magazinul online.

Exportul poate fi incomplet dacă intervalul de date nu este setat corect: datele adăugate în afara acestui interval de date nu vor fi incluse în export. Reține că data pentru produse este data când produsul a fost adăugat sau actualizat ultima dată. Când produsele sunt comandate, este posibil ca stocul să fie actualizat.

De asemenea, este posibil ca limita de 1000 de articole să fi fost atinsă. Pentru fișiere mari, descărcarea printr-o interfață web nu este optimă; cel mai bine este să fie automatizată prin API. Opțional, ai putea selecta și un interval de date mai mic astfel încât exportul să conțină întotdeauna mai puțin de 1000 de articole.
Coloanele sunt schimbate sau datele sunt amestecate în foaia de calcul
Acest lucru se întâmplă atunci când aplicația de birou nu interpretează corect fișierul de export (.csv sau .ods) și, prin urmare, schimbă coloanele. Este o problemă comună cu Microsoft Office.

Două soluții posibile:

1. LibreOffice funcționează de obicei foarte bine pentru fișierele de calcul tabelar.

2. Folosește un export HTML (export în browser). Astfel, datele nu pot fi amestecate de aplicația de birou. Poți apoi copia datele din exportul HTML în aplicația de birou.

Pagina urmatoare: E-mail și web mail

Starter wiki



Întrebări frecvente Contact

Acest site web nu folosește cookie-uri de urmărire și nu vinde date personale.Termeni și condițiiAcord de confidențialitate 2009 ‑ 2025 EasyWebshop