Fotografia mea / logo-ul / imaginea de fundal nu se modifică

EasyWebshop folosește caching pentru imagini și fotografii. Asta face ca site-ul tău să fie super rapid. Caching-ul oferă multe beneficii în ceea ce privește eficiența și viteza. Singurul inconvenient este că, atunci când schimbi imagini, actualizarea nu este vizibilă instantaneu pe site-ul web dacă site-ul a fost deja pus în cache. Aceasta este o situație pe care o numim cache învechit.

Un cache învechit este ușor de remediat, necesită o acțiune simplă din partea utilizatorului / clientului (browser web).

Browser cache example

Un browser web (Chrome, Edge, Firefox, Opera, ...) salvează pagini web și imagini pe hard disk. Acest lucru permite laptopului, tabletei sau telefonului tău să încarce pagina web mult mai rapid la următoarea vizită. Dacă vizitezi pagina, se afișează versiunea offline de pe hard disk și nu versiunea live online.

Soluția 1: Șterge memoria cache a browserului

Brave / Chrome / Chromium / Opera
Fă clic dreapta pe pictograma Reîncărcare și dă clic pe Golește memoria cache și reîncarcă complet.

Example clear cache in Chromium based browsers
Firefox
Dă clic pe pictograma Lacăt și dă clic pe Șterge cookie-urile și datele site-ului.

Example clear cache in Firefox based browsers

Numele elementelor de meniu pot fi diferite în funcție de versiunea browserului și de limbă. Dacă nu găsești această opțiune, folosește motorul de căutare preferat pentru a afla cum să ștergi memoria cache a browserului în browserul tău specific.

Soluția 2: Nu face nimic

Aceasta este cea mai simplă soluție: memoria cache se va șterge automat după 30 de zile.

Reține că numai dispozitivele care au vizitat recent site-ul tău web afișează versiunea stocată în cache. Vizitatorii tăi vor vedea instantaneu versiunea actualizată dacă nu ți-au vizitat recent site-ul web.

Soluția 3: Schimbă numele imaginii

Schimbând numele imaginii (sau numele categoriei sau al produsului) și încărcând-o din nou, imaginea primește o nouă adresă web care nu a fost stocată în cache.

Dacă această soluție nu funcționează, probabil că schimbi imaginea greșită. Unii utilizatori adaugă categorii sau produse cu nume identice sau similare. Când actualizează elementul, acesta nu se reflectă pe site-ul web deoarece actualizează un alt element similar.

Soluția 4: Reîmprospătarea unei imagini specifice

Unele browsere web utilizează caching agresiv: păstrează imaginile chiar și după reîmprospătarea unei pagini. În acest caz, poți reîmprospăta imaginea tu însuți:

Reload image

Soluția 5: Utilizează un dispozitiv care nu a deschis recent site-ul web

De preferință, utilizează un dispozitiv care nu se află în aceeași rețea. Uneori, proxy-urile și routerele pot, de asemenea, stoca în cache conținut web. De exemplu, un dispozitiv de la un vecin.

Poți folosi, de asemenea, un site web precum Site-Shot pentru a face o captură de ecran a site-ului tău web.

Ce se întâmplă dacă tot nu funcționează?

Dacă ai încercat toate soluțiile de mai sus și niciuna dintre ele nu funcționează, probabil că schimbi imaginea greșită. Unii utilizatori adaugă categorii sau produse cu nume identice sau similare. Când actualizează elementul, acesta nu se reflectă pe site-ul web deoarece actualizează un alt element similar.

Soluția aici este să verifici dacă actualizezi elementul corect.

Reține că serviciul nostru de asistență nu poate șterge de la distanță memoria cache a browserului tău. Site-ul web este stocat în cache pe dispozitivul tău, la care nu putem accesa. Trebuie să urmezi pașii de mai sus pentru a șterge singur memoria cache. Caching-ul este o caracteristică, nu o eroare. A ne cere în mod repetat să rezolvăm asta pentru tine nu te va ajuta mai departe. Nu putem face asta pentru tine, nici măcar cu cele mai bune intenții din lume.

Întrebări frecvente



Întrebări frecvente Contact

Acest site web nu folosește cookie-uri de urmărire și nu vinde date personale.Termeni și condițiiAcord de confidențialitate 2009 ‑ 2025 EasyWebshop