Reduceri de cantitate și prețuri pentru grupuri de clienți
Această pagină descrie cum să adăugați etichete și reduceri la produse individuale.
Pentru reducerile care se aplică pe întregul magazin, vă rugăm să utilizați reduceri și suprataxe.
Navigați la Gestionare > Produse, adăugați un produs nou sau selectați un produs pentru a-l edita și faceți clic pe fila Reduceri.
Label
Dacă modulul Etichete este activ și sunt setate etichete, puteți selecta aici o etichetă care să fie atașată la fotografia produsului.
- Selectați eticheta dorită și faceți clic pe butonul Salvare de mai jos
Etichetele pot fi atașate numai la produse, nu și la variațiile de produse. Variațiile sunt atașate unui produs și nu unei categorii sau liste de produse, iar etichetele se aplică la listele de categorii și produse.
Dacă nu vedeți opțiunile de selectare a etichetelor, asigurați-vă că:
- Modulul de etichete este activ
- Etichetele au fost adăugate cu ajutorul modulului labels
- Editați un produs și nu o variație
Pentru a elimina eticheta de pe produs, selectați prima opțiune: Fără etichetă
Acest lucru elimină legătura dintre produs și etichetă, nu produsul sau eticheta în sine.
Reducerile de cantitate (sau reducerile de volum)
Wikipedia: Acestea sunt reduceri de preț acordate pentru achiziții mari. Raționamentul din spatele lor este de a obține economii de scară și de a transfera o parte (sau toate) din aceste economii către client.
Puteți introduce până la cinci prețuri de reducere pentru cantitate pentru fiecare produs sau variantă de produs.
Introduceți numai valori numerice pentru prețuri. Nu adăugați un semn monetar.
Pentru a șterge reducerile de cantitate, lăsați pur și simplu câmpurile din formular goale și faceți clic pe butonul Salvare.
Grupuri de clienți
Puteți seta prețuri personalizate pentru grupurile de clienți. Mai întâi creați un grup de clienți, apoi adăugați clienți. Consultați subiectul managementul clienților pentru mai multe informații.
Un client trebuie să fie conectat și adăugat la un grup de clienți pentru a beneficia de prețul grupului de clienți. Prin urmare, este important ca checkout să fie setat la Account sau Hybrid (aceasta este opțiunea implicită).
Opțional, puteți să vă adăugați ca și client și să vă adăugați la un grup de clienți. În acest fel puteți verifica dacă prețurile sunt afișate așa cum doriți.
Introduceți numai valori numerice pentru prețuri. Nu adăugați un semn monetar.
Pentru a șterge prețurile grupului de clienți, lăsați pur și simplu câmpurile de formular goale și faceți clic pe butonul Salvare.
Cupoane cadou
Această funcție este descrisă pe o pagină separată despre carduri și vouchere cadou.
Pagina urmatoare: Importul de produse și categorii
- Introducere
- Managementul produselor
- Categorii și subcategorii
- Managementul de bază al produselor
- Managementul avansat al produselor
- Variante de produs, personalizare și culori
- Reduceri de cantitate și prețuri pentru grupuri de clienți
- Importul de produse și categorii
- Carduri cadou și vouchere
- Operațiuni în vrac
- Configurația magazinului online
- Setări cont și magazin
- Metode de plată și furnizori de servicii de plată
- Facturi și termeni și condiții
- Stabilirea costurilor de expediere
- Reduceri și suprataxe
- Înregistrarea și transferul de nume de domenii
- Magazin multilingv
- Conectarea la platforme externe
- Adrese web personalizate
- Gestionarea mai multor ateliere web (Multishop)
- E-mailuri automate către clienți
- Proiectarea unui aspect frumos
- Gestionarea comenzilor
- Marketing
- Module
- Copii de rezervă și exportul de date
- E-mail și web mail
- Conturi de administrator
- Fotografii de înaltă calitate
- Autentificare cu doi factori
- Etichete
- Meta tags - Verificarea site-ului
- Chat live
- Prezentare de diapozitive
- Analiza vizitatorilor - Google Analytics
- Filtre
- Punct de vânzare (POS)
- Câmpuri de formular
- Produse digitale sau virtuale
- Sistemul de rezervare Symcalia
- Cartea de oaspeți
- Contactarea serviciului de asistență